دستگيري عامل برداشت غيرمجاز 160 ميليوني در گنبدكاووس

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري عامل برداشت غيرمجاز 160 ميليون ريالي از حساب شهروند گنبدي خبر داد.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ”علي‌اكبر جاويدان” گفت: در پي دريافت يك فقره پرونده قضائي مبني بر شكايت فردي گواه بر انجام برداشت غيرمجاز به مبلغ 160 ميليون ريال وجه به‌صورت غيرمجاز از حساب بانكي وي، مراتب طي تشكيل پرونده‌اي در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: با بررسي‌هاي صورت گرفته از پرينت حساب شاكي محرز شد برداشت صورت گرفته از حساب وي در قالب خريد اينترنتي بوده است.

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: پس از انجام تحقيقات پليسي و تخصصي در نهايت فرد برداشت کننده شناسايي و براي انجام تحقيقات تكميلي به اين پليس فراخوانده شد.

جاويدان بيان داشت: متهم که در ابتدا منکر بزه ارتکابي خود بود، پس از انجام تحقيقات تكميلي و مواجه شدن با مستندات غيرقابل انکار، به جرم خود اعتراف و در خصوص چگونگي دستيابي به اطلاعات حساب شاكي نيز اذعان كرد:”با عنايت به رابطه آشنايي که با شاكي داشته، از غفلت وي سوء استفاده و با فعال‌سازي رمز دوم عابر بانک وي اقدام به خريد دلارپرفکت ماني از طريق سايت www.fastdollarex.net كرده است”.

رئيس پليس گلستان در پايان به شهروندان توصيه کرد: اطلاعات خصوصي و مهم خود از قبيل اطلاعات مربوط به حساب‌هاي بانکي را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار نداده و سرويس پيامک حساب بانکي خود را فعال كنند تا در صورت برداشت غيرمجاز و يا سوء استفاده به‌سرعت از آن مطلع شوند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *