آمادگي صد در صدي يگان ويژه براي مردم ياري درمراسم اربعين حسيني(ع)

فرمانده يگان هاي ويژه نيروي انتظامي از آمادگي اين يگان براي مردم ياري و خدمت به زائرين حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در مراسم اربعين حسيني امسال خبرداد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار”حسن کرمي” در حاشيه بازديد از پايانه مرزي مهران اظهارداشت: يگان ويژه با تمام توان و با آمادگي کامل و تجربه اي که از دو سال گذشته در اين ماموريت دارد و با روحيه جهادي و علاقه مندي کامل با همه امکانات به زائران اربعين حسيني در تسهيل امر تردد و تامين امنيت کامل زائرين خدمت رساني مي کند.

وي با اشاره به اينکه با پيش بيني هاي به عمل آمده امسال، تردد زوار از مرز مهران بيشتر از سال گذشته خواهد بود، افزود: يگان ويژه اين آمادگي را دارد تا به کليه واحدهاي انتظامي استان کمک کند و واحدهاي استاني رابراي اين مراسم بزرگ وحماسي تقويت نمايد.

سردار”کرمي”با تاكيد بر اينكه همكاري زوار با يگان ويژه بايد گسترده و بيش از سال قبل باشد، اظهارداشت: خدمات رساني به مردم از نقطه اي كه سفر خود را آغاز مي كنند، آغاز و تا مرز ادامه خواهد داشت، اميدوارم امسال شاهد مشكلات كمتري براي عبور زائرين اباعبدالله الحسين(ع) از مرز به سمت عراق باشيم.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا، اعزام کارواني را پيشنهاد پليس براي حضور زائران از اقصي نقاط کشور در مرز مهران عنوان کرد و خاطرنشان داشت: بايد به دنبال اين باشيم که حضور انفرادي را در ايام اربعين کم کنيم و سفرهاي مردم به صورت کارواني همانند آنچه که در راهيان نور انجام مي‌شود، صورت پذيرد.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه نيروي انتظامي از مبداء تا مقصد، زائران را هدايت مي کند به آنها توصيه کرد :ضمن توجه به اطلاعيه هاي پليس هنگام سفر، مدارک و اسناد مسافرتي خود را همراه داشته باشند زيرا تنها سندي که در عراق اعتبار دارد، گذرنامه است.

“کرمي”تصريح کرد: باتوجه به حجم تردد زائران درمرز مهران و کمبود وسايل نقليه بايد از الان هماهنگي لازم براي وسايل نقيله جهت جابجايي زائرين انجام شود تا در ايام پرتردد و تراکم زياد زائران بامشکل مواجه نشوند.

سردار”کرمي”درخاتمه گفت: امسال پيش بيني شده زائران بيشتري نسبت به سال گذشته از مرز مهران تردد کنند که اين مهم نيازمند استقرار امکانات همه دستگاه هاي اجرايي براي خدمات رساني مطلوب و تسهيل در تردد است؛ يگان ويژه ناجا با آمادگي کامل دراين ماموريت بزرگ و حماسي به انتظامي استان کمک، و پليس هاي تخصصي را تقويت خواهدکرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *