هموطنان هم اکنون به فکر تهيه گذرنامه و مدارک قانوني سفر اربعين باشند

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا در بازديد از پايانه مرزي شلمچه تصريح کرد: هموطنان از هم اکنون به فکر تهيه گذرنامه و مدارک قانوني سفر به عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني باشند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرادر “محسن فتحي” به همراه فرماندهان، روساي پليس هاي تخصصي و معاونان ارشد نيروي انتظامي با حضور در پايانه مرزي شلمچه از نزديک از وضعيت آمادگي اين پايانه بازديد کرد.

سردار فتحي در حاشيه اين بازديد به خبرنگار ما به ظرفيت هاي عظيم استان خوزستان خصوصاً پايانه مرزي شلمچه اشاره کرد و گفت: نسبت به سال گذشته امکانات و ظرفيت ها ي بسيار خوبي فراهم شده تا انشاء الله ميزبان شايسته اي براي زائران اباعبدالله الحسين(ع) باشيم.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا، هدف از اين سفر را بازديد از جريان پيشرفت اقدامات و امکانات پايانه هاي مرزي شلمچه و چزابه دانست و گفت: الحمدلله در اين دو پايانه، اقدامات مطلوبي صورت گرفته که بسيار رضايت بخش است؛ در جلسه اي با مسئولان و فرماندهان اين استان، تدابير لازم جهت خدمت رساني شايسته به زائران اربعين اتخاذ شده و اميدواريم با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، ظرف دو ماه آينده عملياتي شود.

سردار فتحي به کسب رتبه برتر پايانه مرزي شلمچه از لحاظ امکانات در سال گذشته اشاره و تصريح کرد: اين پايانه ظرفيت هاي بسيار بالايي براي پذيرايي از جمعيتي بيش از سال گذشته را دارد، معتقدم هستيم بايد از ظرفيت هاي استان خوزستان و نيز اين پايانه براي عبور زائران اباعبدلله الحسين(ع) بيش از پيش استفاده شود.

اين مقام انتظامي با تاکيد براينکه هموطنان از هم اکنون به فکر تهيه گذرنامه و مدارک قانوني سفر به عتبات عاليات باشند، توصيه کرد: امسال تردد زائران اباعبدالله الحسين (ع) به عتبات عاليات بدون داشتن گذرنامه و مدارک قانوني امکان پذيرنيست.

وي به هماهنگي هاي صورت گرفته با کشور عراق در اين رابطه اشاره کرد و گفت: اميدواريم بتوانيم اعتبار ويزا را افزايش داده تا زائران براي رفت و برگشت مشکلي نداشته باشند.

سردار فتحي از هموطنان خواست هنگام فراخوان صدور ويزا به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: اميدواريم امسال با همت دستگاه هاي دولتي، مسئولان محلي، فرمانداران و يگان هاي نظامي و انتظامي سفر شايسته اي را براي زائران اربعين فراهم کنيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *