هموطنان هم اکنون به فکر تهیه گذرنامه و مدارک قانونی سفر اربعین باشند

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از پایانه مرزی شلمچه تصریح کرد: هموطنان از هم اکنون به فکر تهیه گذرنامه و مدارک قانونی سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باشند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرادر “محسن فتحی” به همراه فرماندهان، روسای پلیس های تخصصی و معاونان ارشد نیروی انتظامی با حضور در پایانه مرزی شلمچه از نزدیک از وضعیت آمادگی این پایانه بازدید کرد.

سردار فتحی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما به ظرفیت های عظیم استان خوزستان خصوصاً پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت: نسبت به سال گذشته امکانات و ظرفیت ها ی بسیار خوبی فراهم شده تا انشاء الله میزبان شایسته ای برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، هدف از این سفر را بازدید از جریان پیشرفت اقدامات و امکانات پایانه های مرزی شلمچه و چزابه دانست و گفت: الحمدلله در این دو پایانه، اقدامات مطلوبی صورت گرفته که بسیار رضایت بخش است؛ در جلسه ای با مسئولان و فرماندهان این استان، تدابیر لازم جهت خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین اتخاذ شده و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته، ظرف دو ماه آینده عملیاتی شود.

سردار فتحی به کسب رتبه برتر پایانه مرزی شلمچه از لحاظ امکانات در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: این پایانه ظرفیت های بسیار بالایی برای پذیرایی از جمعیتی بیش از سال گذشته را دارد، معتقدم هستیم باید از ظرفیت های استان خوزستان و نیز این پایانه برای عبور زائران اباعبدلله الحسین(ع) بیش از پیش استفاده شود.

این مقام انتظامی با تاکید براینکه هموطنان از هم اکنون به فکر تهیه گذرنامه و مدارک قانونی سفر به عتبات عالیات باشند، توصیه کرد: امسال تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) به عتبات عالیات بدون داشتن گذرنامه و مدارک قانونی امکان پذیرنیست.

وی به هماهنگی های صورت گرفته با کشور عراق در این رابطه اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم اعتبار ویزا را افزایش داده تا زائران برای رفت و برگشت مشکلی نداشته باشند.

سردار فتحی از هموطنان خواست هنگام فراخوان صدور ویزا به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال با همت دستگاه های دولتی، مسئولان محلی، فرمانداران و یگان های نظامی و انتظامی سفر شایسته ای را برای زائران اربعین فراهم کنیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *