امسال صدور ويزا زودتر از سال گذشته آغاز مي شود/محل صدور ويزا متناسب با حجم متقاضيان سفر

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا در بازديد از پايانه مرزي چزابه با تاکيد بر اينکه شرط سفر به عتبات عاليات داشتن گذرنامه و ويزا مي باشد، تصريح کرد:امسال صدور ويزا زودتر از سال گذشته آغاز مي شود.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرادر “محسن فتحي” به همراه روساي پليس هاي تخصصي و معاونان عالي رتبه نيروي انتظامي با حضور در پايانه مرزي چزابه از نزديک از وضعيت آمادگي اين پايانه بازديد کرد.

وي اظهار داشت: به لحاظ تجربه اي که در سنوات گذشته به وجود آمده سعي شد، برنامه ريزي هاي لازم صورت پذيرد تا انشاالله زائران اربعين حسيني (ع) رفاه و امنيت کاملي در سفر داشته باشند.

سردار فتحي اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون اقدامات خوبي در خصوص تردد زائران ابا عبدالله حسين (ع) صورت گرفته که از مسئولان مربوطه انتظار مي رود تا سه ماه آينده اگر مشکلي باشد، با استفاده از تجربه سال قبل آن را مرتفع کنند.

وي افزود: در رابطه با صدور ويزا توافقات خوبي با کشور عراق انجام شده که با هماهنگي هاي صورت گرفته، مراکز صدور ويزا نسبت به سال گذشته افزايش پيدا کنند، البته اولويت محل استقرار صدور ويزا متناسب با حجم متقاضيان سفر عتبات عاليات مي باشد.

سردار فتحي با تاکيد بر اينکه شرط سفر به عتبات عاليات داشتن گذرنامه و ويزا است، تصريح کرد: امسال بدون داشتن گذرنامه و مدارک قانوني امکان تردد زائران عتبات عاليات وجود ندارد.

در ادامه جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا به شهروندان توصيه کرد، از هم اکنون به فکر تهيه مدارک قانوني سفر به عتبات عاليات باشند.

وي با اشاره به اينکه امسال صدور ويزا زودتر از سال گذشته شروع مي شود، بيان داشت: با هماهنگي هاي صورت گرفته اميدواريم بتوانيم اعتبار ويزا را افزايش داده تا زائران براي رفت و برگشت مشکلي نداشته باشند.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: اميدواريم با پيش بيني هاي که در حوزه انتظامي و بخش هاي دولتي انجام شده، اربعين امسال خدمات مطلوب و بهتري را براي رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسين (ع) ارائه داده شود .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *