بیست‌ودومین نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌ها به‌میزبانی پست‌بانک‌ایران برگزارشد

بیست‌و ‌دومین نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی، دوم شهریورماه سال جاری به‌میزبانی پست‌بانک‌ایران درمحل موزه ارتباطات برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران،در ابتدای این نشست خسرو فرحی مدیرعامل این بانک ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران ۲۰ سال است که در عرصه‌های پولی و بانکی کشور فعالیت می‌کند و ۲ درصد از بازار منابع و مصارف شبکه بانکی را دراختیار دارد.
وی افزود: این بانک دارای ۴۰۷ شعبه و ۱۲ هزار باجه نمایندگی بانکی درسطح کشور از جمله شهرهای کم جمعیت، بخش ها و روستاها است و تمامی خدمات پایایه ای بانکی را به صورت الکترونیکی به هموطنان ارائه می‌کند.
دکتر فرحی تصریح کرد: این بانک دولتی به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور، مأموریت تأمین مالی و سرمایه در گردش بخش‌های فناوری اطلاعات و حوزه روستائیان را عهده‌دار می‌باشد.
گفتنی است: برگزاری مستمر نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌ها، مالیات بر ذخائر بانک‌ها، بررسی موضوع مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید، قانون بانکداری بدون ربا و نرخ کارمزدهای ضمانت‌نامه‌های صادره از مهمترین مواردی است که در این نشست مطرح و درخصوص آن تصمیم‌گیری شد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *