کشف کلاهبرداري ميلياردي در فارس

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري اعضاء يک باند كلاهبردار خبرداد كه با جعل اسناد،‌اقدام به كلاهبرداري 20 ميلياردي از يك شركت دولتي در شيراز كرده بودند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “سيروس حيدري” گفت: پرونده اي با موضوع كلاهبرداري ميلياردي از يك شركت بازرگاني دولتي در شيراز به پليس آگاهي استان فارس منتقل شد.

وي ادامه داد: اين پرونده كه حكايت از كلاهبرداري 20 ميليارد ريالي توسط سه نفر از آن شركت ‌داشت، در اختيار ماموران مجرب اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان فارس اظهار كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران موفق شدند اعضاي اين باند كلاهبرداري را شناسايي كنند و در ادامه عمليات دستگيري آنها كليد خورد.

سرهنگ حيدري افزود: با تلاش ماموران هر سه متهم در محل پاتوق و مخفيگاهشان واقع در يكي از باغ هاي قصرالدشت شيراز دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

وي بيان كرد: اعضاي اين باند كلاهبردار در تحقيقات به جرم خود اقرار و حاضر به جبران خسارت به آن شركت بازرگاني شدند.

رئيس پليس آگاهي استان فارس گفت: كلاهبرداران با جعل تعدادي اسناد بانكي و فاكتورهاي فروش از محل اعتبارات آن شركت، مبلغ 20 ميليارد ريال كلاهبرداري و پس از وصول، سريعا وجه مذكور را به كشور امارات متحده عربي انتقال داده بودند.

سرهنگ حيدري با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي،‌خاطر نشان كرد: هر سه متهم با قرار قانوني صادره روانه زندان شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *