دپوي 320 تن برنج خارجي در يک کارخانه متروک

فرمانده انتظامي استان از کشف انبار دپوي برنج خارجي قاچاق و انهدام يک باند سه نفره در شهرستان هرسين خبر داد.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “منوچهر امان اللهي” در تشريح اين خبر گفت: به دنبال دريافت گزارشات مردمي مبني بر تردد مشکوک خودروهاي حمل بار به يکي از کارخانجات متروکه در محور کرمانشاه- هرسين، موضوع در دست بررسي مأموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: کارخانه موردنظر پيش از اين در امر توليد رب گوجه فرنگي فعاليت داشته که پس از مدتي خط توليد متوقف شده و رفت و آمدي به آنجا صورت نمي گرفته است، اما گزارشات مردمي حکايت از وقوع تخلف در اين کارخانه متروکه داشت.

مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان، کارخانه موردنظر را به مدت يک هفته به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند و در نهايت متوجه شدند محموله بزرگي از برنج خارجي در محل دپو شده است.

سردار امان اللهي خاطرنشان ساخت: طي هماهنگي با سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شد چنين انباري مجوز فعاليت ندارد که در همين راستا روز گذشته اکيپي متشکل از مأموران پليس آگاهي و معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي استان، کارخانه را مورد بازرسي قرار دادند.

وي از کشف 320 تن برنج خارجي قاچاق در اين کارخانه متروکه خبر داد و گفت: ارزش ريالي اين محموله بالغ بر 20 ميليارد ريال است.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: تاکنون سه نفر در اين زمينه دستگير شده اند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *