انبساط خاطر مقام معظم رهبری از ایجاد و تامین امنیت در کشور توسط پلیس

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: بخش بزرگی از بار امنیت استان و کشور حاصل تلاش های شبانه روزی و جانفشانی های عزیزان در نیروی انتظامی است که موجب انبساط خاطر مقام معظم رهبری می شود.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین ” ابوتراب بهرامی” در جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، گفت: این هفته فرصتی است که مسئولان و متولیان امور، یک بازنگری در روند کارهایشان انجام دهند تا با قوت بیشتر به دنبال پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی با بیان اینکه نعمت اسلام در راس تمام نعمت ها است، گفت: زندگی در سایه توحید الهی، رسالت انبیاء و برخورداری از نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از الطاف خفیه الهی، انفاس قدسی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان است.

حجت الاسلام بهرامی به نعمت امنیت در استان کردستان اشاره کرد و گفت: بخش بزرگی از بار امنیت استان و کشور حاصل تلاش های شبانه روزی و جانفشانی های عزیزان در نیروی انتظامی است که موجب انبساط خاطر مقام معظم رهبری می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهادی عمل کردن در امور، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یکی از سازمان هائی است که در تمامی صحنه ها حضوری فعال و جهادگونه داشته است.

در ادامه این نشست، سردار “خرم نیا” ضمن عرض خیر مقدم و ارائه گزارشی از اقدامات انتظامی استان کردستان از ابتدای سال تاکنون،  به هم مرز بودن این استان با کشور عراق اشاره کرد و گفت:امروز کردستان به برکت خون شهیدان و هوشیاری مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به یمن وجود فرماندهان و کارکنان انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه، یکی از امن ترین استان های کشور است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *