انبساط خاطر مقام معظم رهبري از ايجاد و تامين امنيت در کشور توسط پليس

رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي گفت: بخش بزرگي از بار امنيت استان و کشور حاصل تلاش هاي شبانه روزي و جانفشاني هاي عزيزان در نيروي انتظامي است که موجب انبساط خاطر مقام معظم رهبري مي شود.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام والمسلمين ” ابوتراب بهرامي” در جلسه هدايت سياسي كاركنان انتظامي، مرزباني و يگان ويژه استان کردستان ضمن تبريک فرا رسيدن هفته دولت، گفت: اين هفته فرصتي است که مسئولان و متوليان امور، يک بازنگري در روند کارهايشان انجام دهند تا با قوت بيشتر به دنبال پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران باشند.

وي با بيان اينکه نعمت اسلام در راس تمام نعمت ها است، گفت: زندگي در سايه توحيد الهي، رسالت انبياء و برخورداري از نعمت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران که از الطاف خفيه الهي، انفاس قدسي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري و خون پاک شهيدان است.

حجت الاسلام بهرامي به نعمت امنيت در استان کردستان اشاره کرد و گفت: بخش بزرگي از بار امنيت استان و کشور حاصل تلاش هاي شبانه روزي و جانفشاني هاي عزيزان در نيروي انتظامي است که موجب انبساط خاطر مقام معظم رهبري مي شود.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در خصوص جهادي عمل کردن در امور، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي يکي از سازمان هائي است که در تمامي صحنه ها حضوري فعال و جهادگونه داشته است.

در ادامه اين نشست، سردار “خرم نيا” ضمن عرض خير مقدم و ارائه گزارشي از اقدامات انتظامي استان کردستان از ابتداي سال تاکنون،  به هم مرز بودن اين استان با کشور عراق اشاره کرد و گفت:امروز کردستان به برکت خون شهيدان و هوشياري مردم نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و به يمن وجود فرماندهان و کارکنان انتظامي، مرزباني و يگان ويژه، يکي از امن ترين استان هاي کشور است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *