محمود شایان به عنوان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران منصوب شد

محمود شایان به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران منصوب شد. مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم معارفه که با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان و دیگر مدیران ارشد بانک برگزار شد،حکم انتصاب وی را اعطا کرد.
به گزارش سادس به نقل ازرویکرد مدیرعامل بانک ملی ایران،ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای عضو جدید هیأت مدیره گفت: خدمت در بانک ملی ایران افتخار است و ایثارگری مخصوص به خود را می‌طلبد و هدف همه کارکنان بانک خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است که یقیناً با همدلی و همراهی یکدیگر موفق خواهند بود.
حسین زاده در ادامه از تلاش‌های جمال دامغانیان در بخش‌های مختلف بانک به ویژه در سمت عضو هیأت مدیره قدردانی کرد و افزود: بانک ملی ایران موسسه بزرگی است و طبیعتاً مشکلات خاص خود را هم دارد و خدمت در بانک ملی ایران همیشه با سختی‌هایی همراه بوده است که مدیران و کارکنان با درایت و هوشیاری به خوبی از پس آن بر آمده‌اند.
جمال دامغانیان عضو سابق هیأت مدیره با قدردانی از مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره گفت: خدمت در بانک ملی ایران همانند حرکت کاروانی است که هر کس در این کاروان نقشی داشته و باید وظیفه و مسئولیتش را به نحو احسن انجام دهد و این وظایف و مسئولیت‌ها گذراست و چه زیباست که عملکردی نیکو از انسان به یادگار بماند.
محمود شایان عضو جدید هیات مدیره ضمن تشکر از اعتماد مدیر عامل گفت: خدمت در بانک ملی ایران که یک سازمان تاثیرگذار و مهم است، یک توفیق الهی محسوب شده و باید همه همکاران در جهت حفظ منافع بانک و ذینفعان آن که دولت، مشتریان و خود کارکنان هستند تلاش کنند. در همین راستا کارکنان زحمتکش و صدیق بانک در سراسر کشور تلاش می‌کنند تا این مجموعه که یکی از بازوان اصلی دولت است همیشه موفق باشد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *