امنيت پايدار، شاهکار بزرگ نيروي انتظامي در کشور / تحقق شعار اقتصاد مقاومتي در گرو برقراري امنيت است

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام، امنيت پايدار موجود در کشور را شاهکار بزرگ نيروي انتظامي در ايام تعطيلات نوروز دانست و گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتي در گرو برقراري امنيت است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت الله “محمد تقي لطفي” در ديدار با فرماندهان و مسئولان انتظامي استان ايلام، اظهار داشت: شاهکار بزرگ نيروي انتظامي در سال 94 و تعطيلات نوروز 95، برقراري امنيت در کشور و به ويژه استان ايلام است.

وي با اشاره به مرز مشترک و طولاني با کشور عراق، گفت: اگر اقتدار نيروي انتظامي و مرزباني نبود، استان هم تحت تأثير نا امني هاي کشور عراق قرار مي گرفت.

امام جمعه ايلام در ادامه به موفقيت هاي نيروي انتظامي در کنگره عظيم اربعين سال گذشته اشاره کرد و گفت: نيروي انتظامي با توان بسيار بالا توانست، حجم عظيم زائران و خودروها را که در آن ايام وارد ايلام شدند، سر و سامان ببخشد و الحمد لله مشکلي پيش نيامد.

نماينده ولي فقيه در استان ايلام از فقدان جاده هاي امن در استان به عنوان يک معضل اساسي نام برد و گفت: معضلات راه در استان از جمله مشکلاتي است که باعث ايجاد تصادف هاي مرگبار مي شود.

وي، وجود احساس امنيت بالا در بين مردم استان را از امتيازات ديگر نيروي انتظامي خواند و گفت: خانواده ها با آگاهي از حضور پليس در ايام نوروز و اعتماد به اقدامات خوب آن ها با خيال آسوده به دامن طبيعت مي روند و اين اقتداري مثال زدني براي پليس است.

آيت الله لطفي با قدرداني از تلاش هاي شبانه روزي پليس در جاي جاي استان در ايام تعطيلات نوروز گفت: نيروي انتظامي به خوبي توانست، همدلي و همزباني را که شعار سال گذشته بود، محقق کند و با تفاهم با مردم رضايت آن ها را بدست آورد .

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در پايان به شعار امسال مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: نيروي انتظامي با برقراري امنيت و مبارزه با مفاسد اقتصادي و مقابله با باندهاي قاچاق مي تواند، زمينه تحقق اين شعار مهم و راهبردي را به وجود آورد.

سردار علي دولتي فرمانده انتظامي استان ايلام در اين ديدار طي سخناني، گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته در راستاي طرح نوروزي پليس ارائه کرد.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: با وجود افزايش 25 درصدي تردد در جاده هاي استان، 58 درصد تلفات ناشي از حوادث رانندگي در سطح جاده هاي استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش يافته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *