برخورد پراید و موتورسیکلت در شوش کشته و مصدوم به جای گذاشت


بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان شوش، یک نفر فوت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.

سید جلال ملکی در گفت وگو با سادس در مورد برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی پراید گفت: ساعت ۲۲:۴۵ شب گذشته حادثه‌ای در مسیر غرب به شرق خیابان شوش، مقابل بوستان بهاران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و سپس نیروهای آتش‌نشان از دو ایستگاه به همراه تجهیزات به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه خودروی پراید پنج سرنشین و موتورسیکلت دو سرنشین داشت اضافه کرد: هر دو پس از برخورد از مسیر خارج شدند و به بلوک‌ها و جدول‌های میانی برخورد کردند. راکبان موتور نقش بر زمین شده بودند و پراید هم تقریبا واژگون شده و در مسیر مخالف قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه به دنبال این حادثه، ترافیک سنگینی ایجاد شده بود، در مورد عملیات آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان راکبان خودرو را تحویل اورژانس دادند و مشخص شد که یکی از آنها در همان لحظات اول جان خود را از دست داده بود و یک نفر دیگر به شدت مجروح شده بود.

ملکی ادامه داد: سرنشینان پراید که یک آقا، دو خانم و یک دختر بچه بودند با کمک عوامل آتش نشانی از خودرو خارج شدند. دو خانم و دختر بچه دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در ادامه ایمن‌سازی‌های لازم انجام شد و خودرو به محل امن منتقل شد و با تحویل محل به عوامل پلیس راه برای بررسی علت حادثه، عملیات در ساعت ۲۳:۵۹ به پایان رسید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *