توزیع ۸۰۰۰ تبلت و سیمکارت بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی/حفظ کرامت انسانی مددجویان

رییس سازمان بهزیستی کشور درباره توزیع ۸۰۰۰ تبلت و سیمکارت بین دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حفظ کرامت انسانی بیان کرد: باتوجه به اینکه مبلغ تبلت قابل استفاده حدود ۳ میلیون تومان بود و مبلغی که بنیاد مستضعفان برای این کار اهدا کرد، ۲۴ میلیاردتومان بود، ما می توانستیم برای حدود ۸۰۰۰ نفر این اقدام را انجام دهیم.

 به گزارش سادس، وحید قبادی دانا در مراسم توزیع هوشمند ۸۰۰۰ تبلت و سیمکارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حفظ کرامت انسانی، بیان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبلغ ۲۴ میلیاردتومان را تامین اعتبار کرد. در این زمان همکاری مومنانه بین بخش‌های مختلف در کشور شکل گرفت. اینجا بود که مجموعه نهاد عمومی و غیردولتی مانند رایتل پیشقدم شد و پیشنهاد داد که حاضریم سیمکارت لازم را تامین کنیم.

وی افزود: دکتر عباسی در بهزیستی گفتند که می‌توان کار را از طریق الکترونیکی انجام دهیم و دکتر رضازاده پیشقدم شدند.

قبادی دانا در بخش دیگری به همکاری دیجی کالا در این زمینه نیز اشاره کرد.

رییس سازمان بهزیستی کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: باتوجه به اینکه مبلغ تبلت قابل استفاده حدود ۳ میلیون تومان بود و مبلغی که بنیاد مستضعفان برای این کار اهدا کرد، ۲۴ میلیاردتومان بود، ما می توانستیم برای حدود ۸۰۰۰ نفر این اقدام را انجام دهیم. با بررسی‌های همکارانمان به جمعیت ۸۰۰۰ نفره مددجویان امدادبگیر که در سن ۱۳ تا ۱۸ سال هستند در سراسر کشور رسیدیم. 

قبادی دانا ادامه داد: برای رعایت عدالت، جمعیت هدف مشخصی را به طور برابر در کل کشور انتخاب کردیم. این اقدام با تلاشهای بسیار خوب عزیزانمان در تمام قسمتهای سازمان بهزیستی انجام و وارد میدان شدند و کار خوبی به عنوان الگو و مدل تعامل در کار خیر شکل گرفت که شاید کمتر کاری باشد که مشارکت و مساعی چند دستگاه متفاوت را در کنار هم داشته باشد. 

وی ادامه داد: از لحظه اول تمام سعی بر حفظ شان و منزلت اجتماعی مددجویان بود. هیچ کدام از فرزندان ما با سازمان بهزیستی یا بنیاد مستضعفان رو در رو نشدند و مانند شهروند عادی این پلتفرم دیجی کالا به آنها ارائه شد و خرید را انجام دادند و این تامین اعتبار به صورت هدیه در اختیارشان قرار گرفت و هیچ عکس و تصویری در هیچ رسانه‌ای از این افراد تولید و تکثیر نشد و هیچ بهره‌برداری سیاسی و اجتماعی و اقتصادی برای اهدای این ۸۰۰۰ تبلت در میان نبود که در اقصی نقاط کشور این کار به صورت شایسته و شفاف صورت گرفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *