کومان: خیلی ناراحتم حتی بیشتر از شکست برابر پاری‌سن ژرمن

کومان: خیلی ناراحتم حتی بیشتر از شکست برابر پاری‌سن ژرمن

سرمربی بارسلونا اعلام کرد از تساوی برابر کادیس بیشتر از شکست مقابل پاری‌سن ژرمن ناراحت شده است.

به گزارش سادس و به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه در هفته بیست و چهارم لالیگا پیروزی اش را با تساوی برابر کادیس عوض کرد و دو امتیاز مهم را از دست داد. رونالد کومان پس از بازی گفت: در دیدارهایی که تنها با یک گل اختلاف از حریف پیش هستید ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم تا آرامش داشته باشیم. از این که نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم ناراحت هستیم. نباید این دو امتیاز را از دست می دادیم. 

بارسلونا به خاطر اشتباه لانگله و خطای این بازیکن در محوطه جریمه، دروازه اش از روی نقطه پنالتی باز شد. سرمربی هلندی در این رابطه اظهار کرد: دوست ندارم یک بازیکن را مقصر بدانم. این تساوی به خاطر عملکرد تیم بود. ما مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و کادیس با بازیکنان زیادی دفاع می کرد. در حمله در سطح خود ظاهر نشدیم. در برخی از لحظات بازی باید تفاوت را ایجاد کنید. زمانی که با یک گل پیش هستید باید مراقب باشید چون ممکن است در دقایق پایانی دروازه‌تان باز شود. 

سرمربی بارسلونا افزود: تصور نمی کنم این تساوی قابل بخشش باشد چون فرصت خیلی خوبی بود تا فاصله مان را با صدر کم کنیم. این نتیجه نشان داد که باید بیشتر تلاش کنیم و برای پیروزی در بازی ها بهتر شویم. در بازی که می توانستیم آن را کنترل کنیم دو امتیاز از دست دادیم. برابر کادیس پنج امتیاز از دست دادیم و این اتفاق نباید رخ می داد. 

کومان در ادامه اظهار کرد: خیلی خیلی ناراحتم حتی بیشتر از شکست مقابل پاری‌سن ژرمن. در لیگ پروژه مان را به خوبی پیش بردیم و مشکلات زیادی نداشتیم. بارسا باید به خاطر کیفیتی که داشت پیروز این دیدار می شد اما این اتفاق رخ نداد. 

سرمربی بارسلونا درباره شانس قهرمانی شان در لالیگا گفت: شرایط سخت تر نشد. هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست و نمی تواند در تمام بازی ها پیروز شد. شانس وجود دارد اما دوباره دو امتیاز مهم از دست دادیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *