پیگیری مشکلات کماندار پیشین تیر و کمان از سوی شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک


 پیگیری مشکلات کماندار پیشین تیر و کمان از سوی شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک

پس از انتشار گفت و گوی سادس با کماندار پیشین تیم ملی در هفته گذشته، مریم رنجبر از پیگیری و رسیدگی مشکلاتش توسط شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک خبر داد.

مریم رنجبر در گفت و گو با سادس، ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام پایگاه خبری دانشجویان ایران در ارتباط با اطلاع رسانی از وضعیت ورزشکاران پیشکسوت ورزش تیروکمان،  گفت: پس از انتشار گزارش مشکلاتش از سوی سادس،  شهردار تهران در دستوری به مدیر کل سازمان ورزش، خواهان پیگیری مشکلات من شده بود. پیرو این دستور از سوی دفتر امیر محسنی برای آگاهی و پیگیری  از این مشکلات، در سازمان ورزش شهرداری تهران حضور یافتم. 

وی گفت: در نشستی که با حضور امیر محسنی و تعدادی از مدیران این سازمان برگزار شد، از من با اهدای لوح تقدیر،  تجلیل به عمل آمد.

رنجبر همچنین از قول مساعد مدیرکل سازمان ورزش شهرداری تهران جهت اشتغال در یکی از مجموعه های ورزشی این سازمان در غرب پایتخت به او خبر داد و گفت: امید دارم در سایه تحقق این امر، با عنایت به تجارب اجرایی من در حوزه ورزش تیروکمان و برخورداری از تحصیلات دانشگاهی مرتبط با تربیت بدنی، بتوانم این مرکز را به یکی از مجموع های ورزشی نمونه پایتخت تبدیل کنم.

این کماندار پیشین تیم ملی افزود: در این نشست همچنین امیرمحسنی در تماس تلفنی با سیدرضا صالحی امیری، خواهان بررسی مشکلات و احقاق حقوقم شد که مقرر گردید در دیداری که ۳شنبه، ۱۸ آذرماه با رییس کمیته ملی المپیک خواهم داشت، نسبت به بررسی مسایل و پرداخت حقوق و مزایا و پاداش اینجانب  از سال ۹۰ تا ۹۵ ، اقدام مقتضی به عمل آید.

وی در پایان در خصوص دیدارش با رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، خاطرنشان کرد: امروز طی دیداری که با صالحی امیری برای رسیدگی به مسائل و مشکلاتم و احقاق حقوقم داشت، قرار بر این شد که با شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان برای دریافت مطالبات خود از سال ۹۰ تا ۹۵ دیداری داشته باشم تا پس از بررسی و در صورت امکان حق و حقوق گذشته خود را دریافت کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *