نفت مقابل استقلال از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کرد / اسکوچیچ، آبادانی‌ها را هم ببیند


نفت مقابل استقلال از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کرد / اسکوچیچ، آبادانی‌ها را هم ببیند

سادس/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان با تمجید از عملکرد نفت در بازی با استقلال تهران، گفت: صنعت نفت با بازی که مقابل استقلال تهران انجام داد، از حیثیت فوتبال آبادان و خوزستان دفاع کرد و نشان داد تا چه اندازه پتانسیل دارد و می‌تواند در بازی‌های آینده نیز خوب کار کند.

عباس مرداسی در گفت‌وگو با سادس، در خصوص عملکرد نفت آبادان در بازی روز گذشته مقابل استقلال تهران، اظهارکرد: نفت نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم طوفانی و برزیلی بازی کرد و حق این تیم، برد آن هم با اختلاف چند گل بود اما متاسفانه گلی که طالب ریکانی به ثمر رساند، به اشتباه آفساید اعلام شد، ضمن این‌که نفت دو سه موقعیت گلزنی خوب دیگر هم داشت و کاملا بر بازی سوار بود.

نفت مقابل استقلال از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کرد

وی بیان کرد: نفت با بازی که مقابل استقلال تهران انجام داد، از حیثیت فوتبال آبادان و خوزستان دفاع کرد و نشان داد تا چه اندازه پتانسیل دارد و می‌تواند در بازی‌های آینده نیز خوب کار کند. صنعت نفت به دلیل مشکلاتی که داشت، کار خود را خیلی دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کرد و شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند که دیگر نتواند چنین بازی‌هایی را مقابل تیم‌های مدعی انجام دهد ولی با تجربه‌ای که پورموسوی و کادر فنی خوب این تیم دارد، توانستند در مدت زمان کم، تیم را جمع کنند و نشان دادند که نفت امسال در لیگ حرف برای گفتن دارد.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان افزود: نفت آبادان پتانسیل قرار گرفتن در نیمه بالای جدول را دارد زیرا دارای بازیکنان خوبی در خط حمله، دفاع و هافبک است و در هر خط، بازیکنان خوبی هم روی نیمکت دارد. به نظرم صنعت نفت آبادان تیم کامل است و دروازه‌بان این تیم نیز در بازی مقابل استقلال تهران با عملکرد بسیار خوبی که داشت، ضمن گرفتن موقعیت‌های گلزنی از استقلال، به تیم نیز روحیه داد.

یک امتیاز مثبت برای نفت با بها به خوزستانی‌ها

وی درباره بها به خوزستانی‌ها در صنعت نفت آبادان، گفت: پورموسوی روز گذشته به جوانانی فرصت بازی مقابل استقلال را داد که شاید اولین بازی‌شان در ورزشگاه آزادی بود، ضمن این‌که بیشتر نفرات نفت آبادان، خوزستانی هستند که این یک امتیاز مثبت برای این تیم است که امیدوارم سایر تیم‌های استان نیز از بومی‌ها بیشتر استفاده کنند. خود آبادان هم فوتبالیست‌های خیلی خوبی دارد و پورموسوی به خوبی از آن‌ها در تیم استفاده می‌کند. روز گذشته پورموسوی در تعویضی که داشت، شریعت‌زاده که یک فوتبالیست جوان است را وارد زمین کرد که او نیز روی گلی که نفت به ثمر رساند، تاثیرگذار بود.

مرداسی با بیان این‌که صنعت نفت از آبروی فوتبال آبادان و خوزستان مقابل استقلال تهران دفاع کرد، افزود: نفت آبادان توانایی بیشتر از این دارد زیرا در همین بازی با استقلال تهران، نفتی‌ها چندین موقعیت تک به تک گلزنی هم داشتند و اگر خوش‌شانس بودند، آن‌ها نیز به گل تبدیل می‌شدند.

باتجربه‌های نفت به خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند

وی با اشاره به کمکی که بیت‌سعید، طیبی، زبیدی، خالقی‌فرد و ریکانی به عنوان بازیکنان باتجربه به نفت دارند، عنوان کرد: برخی مواقع کنار جوانان باید بازیکنان باتجربه نیز حضور داشته باشند تا شرایط تیم را در وضعیت مسابقات حفظ کنند زیرا ما یک لیگ فرسایشی داریم و در چنین مسابقاتی، بازیکنان باتجربه بسیار می‌توانند به یک تیم کمک کنند. در دو سه بازی که از خالقی‌فر و دیگر با تجربه‌های تیم دیده‌ام، توانسته‌اند نقش خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند. در واقع با تجربه‌ها نیاز یک تیم هستند و نفت آبادان هم بازیکنان باتجربه توانمندی دارد. از نظر من سن یک عدد است و اگر یک بازیکن حرفه‌ای زندگی کند، می‌تواند در سن بالا نیز کمک شایانی به تیم خود داشته باشد.

این بازیکن خوزستانی در پاسخ به این سوال که آیا نفت آبادان می‌تواند مدعی باشد؟ گفت: به نظر من صحبت در این زمینه زود است زیرا صنعت نفت دیر بسته شد و حتی بودجه آن، نسبت به سال‌های قبل آن‌چنان زیاد نیست اما مطمئنا نفت آبادان می‌تواند از آبرو و حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کند. در مجموع فکر می‌کنم، صنعت نفت امسال بتواند در نیمه بالایی جدول قرار گیرد.

پیراهن صنعت نفت مقدس است

وی بیان کرد: نفت آبادان یک تیم جنگنده است که جوانان بسیار خوبی هم دارد و همه بازیکنان به این تیم عرق دارند. پیراهن صنعت نفت مقدس است و هر بازیکنی که این پیراهن را به تن کند، متوجه می‌شود در چه تیمی بازی می‌کند و ارزش آن را می‌داند و تلاش خود را می‌کند زیرا باید جوابگوی مردم فوتبال فهم آبادان باشد.

اسکوچیچ، ریکانی را هم ببیند

مرداسی در پایان با آرزوی موفقیت برای صنعت نفت گفت: امیدوارم اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی، جوانان صنعت نفت آبادان و طالب ریکانی را ببیند. ریکانی انگیزه بسیار خوبی دارد و بسیار خوب هم فوتبال بازی می‌کند. البته او باید چند سال پیش قدر خود را می‌دانست اما خوشبختانه اکنون فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *