بودجه ۱۴۰۰ بدون اعمال نظر بخش خصوصی تاثیرات لازم را ندارد


سادس/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: مشکلات سد راه پیشرفت اقتصاد را بدون شک می توان از بدنه بخش خصوصی استخراج کرد زیرا آنها مشکلات را از نزدیک لمس می کنند

احمد مرادی صبح امروز(۱۸ آذرماه) در دیدار با فعالان بخش خصوصی بندرعباس، ضمن تاکید بر اهمیت نظرات بخش خصوصی در اقتصاد کلان، بیان کرد: استفاده از نظرات بخش خصوصی در کشورهای توسعه یافته و رو به توسعه اولویت نخست است و سردمدار اقتصاد تمام جوامع موفق بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات سد راه پیشرفت اقتصاد را بدون شک می توان از بدنه بخش خصوصی استخراج کرد زیرا آنها مشکلات را از نزدیک لمس می کنند، تصریح کرد:  بودجه ۱۴۰۰ بدون اعمال نظر بخش خصوصی قطعا کارآمدی لازم را نخواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اضافه کرد: جایگاه اتاق بازرگانی در استان مشهود و ملموس است و امروز اتاق بازرگانی بندرعباس به طور واقعی پارلمان بخش خصوصی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک در تمام ابعاد نظرات بخش خصوصی را جویا خواهیم شد و در خصوص بودجه ۱۴۰۰ نیز نشستی با فعالان اقتصادی و بازرگانان برگزار خواهیم کرد و از نقطه نظرات آنها نیز بهره مند خواهیم شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *