عدم پاسخ آشکار به ترور شهید فخری زاده عواقب وحشتناکی دارد

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون شوراها در گفتگو با سادس:

اگر کسی سیاست خوانده باشد و کتاب هایی در بحث تبیین نظریه‌های سیاسی مطالعه کرده باشد به این نتیجه می رسد که امروز بر دنیا و جامع بشری قانون جنگل حاکم است.

آن چیزی که در قانون جنگل مهم است داشتن قدرت زیاد است”بخورید تا خورده نشوید”، متاسفانه عده‌ای در مملکت ما این رو نفهمیدن و بر این نفهمی شان پافشاری می کنند.

از آن طرف جریان غرب گرا بلایی بر سر مردم آورده است که برخی از
آنها فکر می کنند که گشایش اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت شان با صندوق های رای در آمریکا گره خورده است و با ریاست جمهوری بایدن همه چیز گل و بلبل می‌شود.

گره زدن معیشت مردم به رابطه با غرب وحشی یک خیال خام است و فقط برای رسیدن به اهداف غرب زده‌ها و غرب‌گرایان در ایران است؛ ما باید امروزه این رو بفهمیم که حاج قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده، احمدی روشن‌ها، چمران‌ها، دیالمه‌ها از ما گرفتند تا جریان انقلاب را نابود کنند آن چیزی که غرب و غرب‌گرایان داخلی به دنبالش هستند تحقیر و حقارت ملت ایران و نبود کشوری به نام ایران است.

اگر دشمنان جواب درخوری آن هم به صورت آشکار دریافت نکنند ما باید منتظرعواقب بسیار وحشتناکی باشیم و از همه این ها مهم تر اگر ما جواب ددمنشانه آنها را ندهیم پشتوانه امید و قوت قلبی که برای جوانان این مرزو بوم ساختیم از بین می رود.
گفتگو از حسین مخلص آبادی

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *