ماجرای "۷" طلسم شده استقلال

به گزارش سادس، چهار سال پیش در چنین روزی فرهاد مجیدی کاپیتان آن روزهای استقلال در اوج محبوبیت در بازی مقابل مس کرمان از دنیای فوتبال و بازیگری خداحافظی کرد.

بعد از خداحافظی مجیدی از فوتبال، پیراهن شماره “۷” استقلال مدتی بایگانی شد تا این که جاسم کرار در سال ۹۴ خواهان پوشیدن این پیراهن شد و این مساله حواشی زیادی را ایجاد کرد. بعد از حمله هواداران استقلال به کرار، در نهایت او عقب نشینی کرد و شماره ۱۳ را پوشید. سرنوشت کرار در استقلال خوب نبود و بعد از محرومیت‌های طولانی و درگیری با کادرفنی و مدیریت وقت استقلال، در نهایت با جدایی او همراه شد.

وقتی که کرار اعلام کرد به دنبال پوشیدن شماره ۷ استقلال است

فصل گذشته بختیار رحمانی بازیکن ملی پوش و کاپیتان فولاد که با این تیم قهرمان شده بود و در تراکتورسازی هم بسیار خوش می‌درخشید به استقلال آمد و با حمایت علیرضا منصوریان، شماره ۷ استقلال به او داده شد. منصوریان تمایل زیادی داشت تا خود مجیدی این پیراهن را به بختیار رحمانی بدهد اما او این کار را نکرد.

بختیار رحمانی خیلی پایین‌تر از انتظارها عمل کرد و در نهایت، نیم فصل از استقلال جدا و راهی فولاد شد.

با آغاز فصل جاری، حسن بیت سعید به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ برتر از استقلال خوزستان به استقلال تهران آمد. انتظار می‌رفت که او در استقلال عملکرد درخشانی داشته باشد و به همین دلیل شماره ۷ استقلال به او داده شد اما نمایش‌های ضعیف او باعث نیمکت نشینی‌اش شد و حالا این بازیکن که از شرایطش ناراضی است، به دنبال جدایی از استقلال است.

ظاهرا آخرین بازیکنی که با پیراهن شماره ۷ استقلال توانست بدرخشد، فرهاد مجیدی بود و این پیراهن به نوعی طلسم شده است.

انتهای پیام