رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو بهتر است یا بازی‌های خارج از خانه؟


رئال مادرید

رئال مادرید در فصل جاری نتایج قابل توجهی در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده است.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از آس، رئال مادرید امروز (یک‌شنبه) نهمین بازی خارج از خانه‌اش (با احتساب سوپر جام اروپا) را انجام می‌دهد. سفید پوشان باید در هفته‌ دهم لالیگا برابر خیرونا بازی کنند. آنها دور از سانتیاگوبرنابئو آمار خوبی بر جای گذاشتند و توانستند هشت پیروزی در هشت بازی به دست آورند و همچنین ۲۰ گل به ثمر برسانند و در ۷۲۰ ‌دقیقه تنها شش گل دریافت کنند.

این آمار قابل مقایسه با بازی‌های خانگی نیست. مادرید در ورزشگاه خود تنها نیمی از بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است. چهار پیروزی و سه تساوی به دست آورده و در یک بازی مغلوب شده است. این تیم در ۷۴۰ ‌دقیقه ۱۴ گل زده و پنج گل دریافت کرده است.

مادرید در برنابئو هر ۵۱.۴ ‌دقیقه گلزنی کرده و دور از این ورزشگاه هر ۳۶ ‌دقیقه دروازه‌ حریفان را باز کرده است. جالب‌تر این است که شاگردان زین الدین زیدان در خارج از خانه ۵۹ درصد مالکیت توپ داشته‌اند اما در خانه این عدد به ۶۲ درصد می‌رسد. همچنین در برنابئو تعداد ضرباتشان بیشتر بوده است؛ ۱۳۵ ضربه در مقابل ۱۰۴ ضربه. با این حال در برنابئو تنها ۴۲ درصد توپ‌ها در چارچوب بودند و در بازی‌های خارج از خانه ۵۶ درصد.

سفید پوشان در ورزشگاه خود هفت بار ضربه‌شان به تیر دروازه برخورد کرده است که دور از برنابئو این آمار به پنج بار می‌رسد. بر اساس این جمع بندی، مادرید در بازی‌های خارج از خانه بیشتر ضد حمله را در دستور کار خود قرار می‌دهد و کمتر حمله می‌کند اما آنها موثر هستند. این تیم، حریف را به حمله دعوت می‌کند و می‌تواند ضربه بیشتری به آن بزند. این موضوع همچنین باعث می‌شود عملکرد تهاجمی تیم بهتر شود.

عبور کردن از بهترین رکورد در فصل ۹۲ – ۱۹۹۱

آمار خوب رئال مادرید در بازی‌های خارج از خانه (هشت بازی و هشت پیروزی) بهترین شروع تاریخ باشگاه محسوب می‌شود. پیش از این مادرید در فصل ۹۲ – ۱۹۹۱ توانست پنج پیروزی در لالیگا و دو برد در رقابت‌های اروپایی به دست آورد و رکورد هفت پیروزی را به ثبت برساند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *