حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اتاق بازرگانی ایران

یک مقام مسئول در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران خبر داد.

به گزارش سادس ، حمید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: عصر امروز آیت الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه پیشکسوتان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران حضور یافتند.

وی با تشریح جزئیات جلسه امروز پیشکسوتان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: جلسات پیشکسوتان اتاق بازرگانی هر فصل یکبار برگزار می شود که در یکی از جلسات محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و در دیگر جلسه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور حضور یافته اند و امروز نیز رئیس دفتر مقام معظم رهبری مهمان ویژه این جلسه بودند.

وی افزود: در خصوص مسائل مختلفی از جمله اجرای فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد بحث هایی صورت گرفت ضمن اینکه درخواست بخش خصوصی نیز این بود که بتواند جلسه ای در آینده نزدیک با معظم له داشته باشند همانطور که گروه های مختلف از جمله دانشجویان، معلمان، نیروهای نظامی و انتظامی و آحاد مختلف مردم با رهبر انقلاب دیدار می کنند و ایشان را از نزدیک در جریان نقطه نظرات خود قرار می دهند.

وی تصریح کرد: آخرین دیدار نمایندگان فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ برگزار شده است و از این تاریخ تاکنون دیدار مستقیمی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء میرمحمدصادقی، علی نقی خاموشی، سیدحمید حسینی، ابراهیم جمیلی و جمشید عدالتیان از جمله افراد حاضر در جلسه عصر امروز اتاق با رئیس دفتر مقام معظم رهبری بودند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *