تندروان: فعلا پولی از گنبد نگرفته ایم/ بدهی هتل مربوط به تیم سال قبل است


دیدار تیم‌های والیبال عمران ساری و رعد پدافند کاشان

مربی تیم والیبال ایرانیان گنبد با اشاره به اینکه تاکنون هیچ پولی را از باشگاه دریافت نکرده‌اند، گفت: تمرینات در حال حاضر به صورت انفرادی و پراکنده برگزار می‌شود.

محمدرضا تندروان مربی تیم والیبال ایرانیان گنبد در گفت‌وگو با سادس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان و کادرفنی این تیم تاکنون پولی را از باشگاه دریافت کرده‌اند، گفت: خیر ما تاکنون هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم در واقع مشکلات آنقدر در باشگاه زیاد بود که فکر نکنم پولی به ما برسد.

مربی تیم والیبال ایرانیان گنبد درباره صحبت‌های اخیر مبنی بر بدهی ۱۸ میلیونی باشگاه گنبدی به یکی از هتل‌های حمل اسکان تیم و اینکه باشگاه گنبدی بازپرداخت بدهی به هتل را به چک برگشت خورده در سازمان لیگ را به صورت عجیبی بر عهده این سازمان واگذر کرده است، اظهار کرد: من در خصوص بازپرداخت این بدهی از سوی باشگاه و نحوه آن اطلاعی ندارم ما آنگونه که اطلاع دارم این بدهی مربوط به سال‌های گذشته و توسط یکی از معتمدین مدیرعامل بوده است و بیشتر از این مورد اطلاع ندارم.

تندروان درباره بازی لغو شده هفته دوم ایرانیان گنبد برابر کاله مازندران و احتمال برگزاری این دیدار به صورت معوقه نیز خاطرنشان کرد: اطلاعاتی که من دارم اگر قرار باشد شرایط درست پیش برود باید بازی معوقه اعلام شود چرا که تیم کاله به گنبد سفر نکرده بود. تیم کاله باید وارد زمین مسابقه می‌شد و پس از سوت داور نتیجه سه بر صفر اعلام می‌شد اما این نتیجه در صورتی بود که تیم کاله در نیمه‌های راه بود و نه هزینه‌ای متحمل شده و تقریبا ریکاوری هم برای ادامه لیگ کرد.

مربی تیم والیبال ایرانیان گنبد در مورد برگزاری تمرینات این تیم با وجود اخراج این باشگاه از لیگ برتر، گفت: تمرینات بیشتر به شکل انفرادی در حال برگزاری است و بازیکنان به صورت پراکنده در حال تمرین هستند تا در صورت مشخص شدن تکلیف تیم در شرایط بدنی مناسبی قرار داشته باشند.

انتهای پیام

if (document.currentScript) {

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *