خاطیان تراکتورسازی جریمه شدند

دو بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی که در رختکن این تیم درگیر شده بودند، توسط کمیته انظباطی این باشگاه جریمه شدند.

به گزارش سادس به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، اعضای کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی پس از بررسی اتفاقات رختکن تیم در تمرین روز چهارشنبه با بررسی ابعاد مختلف این ماجرا نسبت به تصمیم‌گیری و صدور حکم نهایی اقدام نمودند.

در متن بیانیه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی آمده است:

«با توجه به اتفاقات ناخوشایند و شوخی های نامناسبی که بعد از تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال تراکتورسازی بین دو تن از بازیکنان تیم روی داده و بر اساس گزارش سرپرست محترم مقرر شد اعضای کمیته انضباطی با بررسی کلیه جوانب موضوع نسبت به تصمیمی گیری در این خصوص اقدام نمایند.

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و گزارش‌های دریافتی همچنین اظهارات شاهدان، شوخی‌های نابه‌جا بین دو بازیکن در تمرین روز چهارشنبه موجب مصدومیت یکی از بازیکنان تیم گردیده که بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی مهدی کیانی را به کسر ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد و توبیخ کتبی در پرونده همچنین عارف آغاسی را به کسر ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد و توبیخ کتبی در پرونده محکوم می‌نماید.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است؛ باشگاه پرطرفدار و محبوب تراکتورسازی همواره در کانون توجه هواداران پرشور و فوتبال دوستان سراسر کشور قرار دارد و شایسته نیست که چنین رفتارهای ناشایست و شوخی‌های نا به جایی موجب انتشار اخبار، شایعات و ایجاد حواشی متعدد گردیده و به نام و آوازه یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال کشور لطمه وارد کند.

لازم است که بازیکنان با تجربه و با سابقه باشگاه که الگوی اخلاقی و فنی جوانان به شمار می روند با دقت نظر در رفتار و عملکرد خود از جایگاه و اعتبار نام تراکتورسازی در افکار عمومی صیانت کنند.»

انتهای پیام

d.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(s);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *