عدالت را حتی در نگاهمان به دانش آموزان رعایت کنیم


معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مواظب تک تک کلماتمان باشیم زیرا این کلمات آینده های دانش آموزان را می سازد گفت: عدالت را حتی در نگاهمان بین دانش آموزان رعایت کنیم چه بسا کسانی که قدرت یادگیری کمتری دارند، به توجه بیشتری نیاز دارند.

به گزارش سادس- رضوان حکیم زاده در مراسم آغاز سال تحصیلی 96-97 دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با اشاره به این جمله که معلمی شغل انبیاء است، اظهار کرد: برداشتی که از نحوه حرکت پیامبران در قرآن شده باید اساس کار معلمی باشد.

وی خطاب به دانشجو معلمان گفت: روزی که معلم شدید با پاک کن به دنبال بخشش خطایای دانش آموزان خود باشید. اساس تعامل ما اساس تعاملی است که خداوند در قرآن اعلام کرده است.

حکیم زاده بیان کرد: همه دانش آموزان فارغ از هر نوع قومیت و مذهبی که دارند به عنوان یک انسان محترم هستند. در اینجا اهمیت آموزش های چند فرهنگی دیده می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: فضای فیزیکی، فضای روانی و عاطفی، فضای تعاملی و اجتماعی و فضای علمی و آکادمیک، اجزاء یک محیط مطلوب هستند که هر 4 جزء در کنار یکدیگر یک محیط مطلوب را می سازند.

وی با بیان اینکه معلمان در تصوری که نسبت به خود پیدا می کنیم نقش دارند، گفت: بازخورد های معلمان ابتدایی در شکل گیری این تصویر بسیار اهمیت دارد.

حکیم زاده تاکید کرد: مواظب تک تک کلماتمان باشیم زیرا این کلمات آینده های دانش آموزان را می سازد. عدالت را حتی در نگاهمان بین دانش آموزان رعایت کنیم چه بسا کسانی که قدرت یادگیری کمتری دارند، به توجه بیشتری نیاز دارند.

انتهای پیام

if (document.currentScript) {

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *