منابع مالی لازم برای تسویه مطالبات سهامداران طرحهای «عطر گل یاس» فراهم شده است

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: منابع مالی لازم جهت تسویه مطالبات کلیه سهامداران و مشارکت کنندگان در طرح های عطر گل یاس مراحل دوم و سوم و نیز بخشی از سهامداران مرحله چهارم فراهم شده است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محسن فتحی زاده» با تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار کرد که منابع مالی لازم جهت تسویه مطالبات کلیه سهامداران و مشارکت کنندگان در طرح های عطر گل یاس (مراحل دوم و سوم) و نیز بخشی از سهامداران مرحله چهارم فراهم شده است.

وی ادامه داد: به رغم محدودیت‌های حاکم بر بازارهای مالی و پولی و تداوم رکود بر فعالیت‌های اقتصادی که موجب تأخیر در پرداخت مطالبات همکاران و مشارکت کنندگان در طرح های عطر گل یاس شده است به حول قوه الهی و در سایه تدابیر هیأت رئیسه محترم ناجا و تلاش‌های مجدانه سردار معاون محترم هماهنگ کننده و سایر مسئولان ذیربط، منابع مالی لازم جهت تسویه مطالبات فراهم شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان تصریح کرد که به زودی بر اساس روش پرداخت گذشته با ارسال پیامک و دعوت از مشارکت کنندگان با آنان تسویه حساب و چگونگی نحوه پرداخت متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *