کونته: وقتش رسیده هازارد درخشش خود را شروع کند


ادن هازارد

سرمربی ایتالیایی چلسی ابراز امیدواری کرد ادن هازارد درخشش خود را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شروع کند.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، بعد از مصدومیت ادن هازارد در اواخر فصل گذشته، ستاره بلژیکی شروع فصل جدید را از دست داد ولی او چند هفته ای است که به ترکیب تیمش اضافه شده و در بازی برابر اتلتیکومادرید نیز پاس گل اول تیمش را فراهم کرد.

آنتونیو کونته قبل از دیدار با منچسترسیتی درباره وضعیت این بازیکن گفت: هازارد برای تیم ما خیلی مهم است. چه از نظر گلزنی و چه از نظر بازیسازی و پاس‌کاری او در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و می‌تواند نقش خوبی در تیم ما داشته باشد. من امیدوارم او درخشش خود را برای ما در بازی‌های پیش‌رو شروع کند. ما به یک هازارد آماده نیاز داریم چون حضور او برای ما بسیار اهمیت دارد. بازیکنانی مثل رونالدو و مسی وقتی گل اول بازی را به ثمر می‌رسانند به دنبال زدن گل‌های بعدی هستند و برای هازارد نیز باید شرایط این‌طور باشد و او نباید از زدن یک گل راضی شود. من دیدم وقتی هازارد در یک بازی گلزنی می‌کند خوشحال می‌شود و در موقعیت بعدی وقتی صاحب توپ می‌شود دوست دارد که پاسکاری کند و بقیه بازیکنان را در موقعیت گل قرار دهد در حالی که او باید تشنه گلزنی باشد.

این سرمربی ایتالیایی در پایان گفت: برای بازی با سیتی امیدوار هستیم که نتیجه خوبی کسب کنیم. تیم حریف سرمربی خوب و صاحب سبکی دارد. گواردیولا الهام بخش من در مربیگری بوده است و من همیشه تیم‌های او را دنبال می‌کردم. بازی بسیار سختی برابر حریف داریم. در حالی که داوید لوییز را در خط دفاع نداریم کارمان سخت‌تر هم می‌شود.

دو تیم چلسی و منچسترسیتی در حالی برابر هم به میدان می‌روند که داوید لوییز و سرخیو آگوئرو به دلیل مصدومیت این دیدار حساس را از دست دادند. قرار است کریستینسن به جای لوییز و گابریل ژسوس به جای آگوئرو به میدان بروند.

انتهای پیام

var d=document;var s=d.createElement(‘script’);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *