تقابل شگفتی‌سازان در جم


دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم

روز دوم از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری داربی تبریز و تقابل تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی پیگیری می‌شود.

به گزارش سادس، روز دوم از هفته هشتم لیگ برتر با برگزاری سه دیدار در روز پنج‌شنبه پیگیری می‌شود. در این روز دو دیدار مهم داربی تبریز و جدال تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی برگزار می‌شود.

پارس جنوبی – پدیده

تیم تازه لیگ برتری شده و بدون باخت این رقابت‌ها فردا (پنج‌شنبه) میزبان یکی دیگر از شگفتی‌سازهای فصل هفدهم لیگ برتر است. پارس جنوبی که هفته گذشته در یک دیدار جنجالی توانست با یک امتیاز دیدار مقابل سایپا را تمام کند، برابر پدیده‌ای قرار می‌گیرد که سه هفته پیاپی است پیروز از زمین بازی بیرون می‌آید و هفته گذشته توانست تراکتورسازی را شکست دهد. هر دو تیم بهترین خط حمله لیگ برتر را دارند. در پدیده، محمد قاضی با چهار گل و خانزاده با سه گل بهترین گلزنان هستند و در پارس جنوبی، آلویس نانگ و علی دشتی با زدن سه گل این عنوان را در اختیار دارند.

پارس جنوبی تمام دیدارهای داخل خانه‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته و هم‌اکنون با ۱۷ امتیاز و سه امتیاز اختلاف نسبت به پدیده رده دومی در رده نخست جدول رده‌بندی قرار دارد. پارس جنوبی با پیروزی در این دیدار می‌تواند موقتا اختلافش را با رده دوم به شش امتیاز افزایش دهد و پدیده هم این شانس را دارد که با پیروزی در این دیدار به صدر جدول برسد.

گسترش فولاد – تراکتورسازی

در سالی که دو تیم تبریزی شرایط چندان خوبی در لیگ برتر ندارند داربی این شهر برگزار می‌شود. گسترش فولاد با لوکابوناچیچ پس از نتایج ضعیفی که در شش هفته ابتدایی کسب کرده و در رده شانزدهم قرار داشت با پیروزی مقابل سیاه جامگان توانست خودش را از انتهای جدول جدا کند تا استقلال تهران به رده شانزدهم سقوط کند. بوناچیچ به درخشش ستاره تیمش در این فصل یعنی رضا خالقی‌فر امیدوار است که در این فصل توانسته سه گل برای گسترش فولاد به ثمر برساند. در مقابل، تراکتورسازی با بازیکنان جوانش هفته گذشته مقابل پدیده شکست خورد. در این تیم با وجود حضور بازیکنان جوان همچنان محمد ایرانپوریان است که بهترین گلزن این تیم است و با سه گل زده این عنوان را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر هر دو تیم هفت امتیازی هستند با این تفاوت که تراکتورسازی در رده دهم و گسترش فولاد در رده سیزدهم قرار گرفته است.

سیاه جامگان – پیکان

سیاه جامگان با این که فصل جدید لیگ برتر را با نتایج خوبی آغاز کرد اما در پنج بازی آخرش تنها سه امتیاز کسب کرده است. آنها هفته گذشته در خانه به گسترش فولاد انتهای جدولی باختند تا با هفت امتیاز به رده نهم سقوط کنند. شاگردان اکبر میثاقیان این هفته کار سختی پیش رو دارند و باید به مصاف یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر بروند. پیکان که توانست اولین شکست پرسپولیس در این فصل را رقم بزند با سه برد پیاپی پا به این بازی می‌گذارد. البته آنها بهترین بازیکن‌شان یعنی مرتضی آقاخان را در اختیار ندارند که توانست در این فصل با چهار گل خودش را به عنوان یکی از مدعیان آقا گلی نشان دهد.

برنامه دیدارهای باقی مانده هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

گسترش فولاد-تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه بنیاد دیزل تبریز- ساعت ۱۴    

اشکان خورشیدی – هادی طوسی – عسگر محمدی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: محمدرضا فلاح

سیاه جامگان-پیکان تهران- محل برگزاری متعاقبا اعلام می شود- ساعت ۱۶:۴۵  

حسن اکرمی – حسن یوسفی – جلیل شعرانی – احمد محمدی – ناظر: حسین خانبان

پارس جنوبی جم-پدیده خراسان- ورزشگاه  تختی جم – ساعت ۱۸:۳۰

بیژن حیدری – بابک داوری – امیررضا آشور ماهانی – روح الله شریفی – ناظر: فریدون اصفهانیان 

زمان دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

} else {d.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(s);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *