جنجال و داورزنی در مسابقات هندبال جوانان+فیلم


سپاهان قائنات

بازیکنان تیم هندبال سپاهان که روز گذشته در سالن سیمرغ قائنات به مصاف جوانان این شهر رفتند، جنجال به پا کردند و داور بازی را کتک زدند که در نهایت نیروی انتظامی با اسپری فلفل به این ماجرا پایان داد.

به گزارش سادس، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های هندبال قهرمانی جوانان کشور دو تیم سپاهان و طلای سرخ قائن در سالن سیمرغ دانشگاه پیام نور به مصاف هم رفتند که البته با حواشی زیادی همراه بود.

طبق ادعای سرمربی تیم هندبال طلای سرخ قائنات، تیم سپاهان به داوری معترض بوده و به جای اعتراض صحیح دست به جنجال در زمین، کتک زدن داور و فحاشی به مامور نیروی انتظامی زده است. در پایان هم نیروی انتظامی با اسپری فلفل به این قائله پایان داده است. در ادامه گفت و گوی سادس با سرمربی تیم هندبال جوانان طلای سرخ قائن را می خوانید.

حمید ربانی‌کیا در مورد اتفاقات روز گذشته دیدار دو تیم هندبال سپاهان و قائنات اظهار کرد: اولین ناراحتی سپاهان این بود که به اسم قائنات باخته بودند. اگر به تیم های سبزوار یا مشهد می باختند مشکلی نداشتند. آن‌ها داوری را بهانه کردند و آن اتفاقات رخ داد. البته باید بگویم داورهای زمین داوران جوانی بودند که تجربه زیادی نداشتند تا بخواهند نتیجه بازی را تغییر دهند.

او در مورد ماجراهای بازی در نیمه نخست گفت: در این ماجرا من مربی تیم مقابل را مقصر می دانم. در اوایل نیمه نخست مربی تیم وسط بازی پرید و یقه داور را گرفت و یکی از بازیکنان آنها به داور لگد زد. جو متشنج شد و داور بازی کارت قرمز داد.

ربانی کیا در مورد اتفاقات نیمه دوم افزود: تیم سپاهان پیوسته تا پایان بازی سه گل از تیم ما عقب بود. در آخر بازی یعنی 25 ثانیه مانده به اتمام، دو گل عقب بودند و توپ هم دست ما بود، هیچ کاری از دست آن‌ها برای برد بر نمی آمد. سرپرست تیم که مرد مسنی هم بود جلوی میز داوری پرید و با مشت بر میز داوری کوبید. بعد از آن دیگر همه چیز به هم ریخت.

وی ادعا کرد: بازیکنان سپاهان به وسط زمین ریختند و تا جایی که توانستند داور را زدند. داور دیشب تا نزدیک های صبح در بیمارستان بستری بود. به مامور نیرو انتظامی هم فحاشی کردند و دیشب به دادسرا هم رفتند. بعد از کلی صحبت، مامورنیروی انتظامی به این دلیل که در این شهر مهمان بودند رضایت داد.

سرمربی تیم هندبال جوانان قائنات خاطر نشان کرد: آنقدر در گوشه زمین 8، 9 نفری داور را زدند که نیروی انتظامی مجبور شد وارد زمین شود و اسپری فلفل بزند. بازیکنان سپاهان در زمین قائنات به تماشاچیان فحاشی می کردند، حال اگر در این اوضاع تماشاچیان قائنات هم به زمین می ریختند چه اتفاقی می افتاد؟

ربانی کیا با اشاره به اینکه این رفتارها از باشگاه های بزرگ بعید است ادامه داد: از باشگاه بزرگی چون سپاهان این رفتارها بعید است. اگر تیمی بی نام و یا یک هیات استانی اینکارها را می کرد درست اما این رفتارها در شان بازیکنان سپاهان نبود!

سرمربی تیم هندبال جوانان قائنات در ادامه گفت: اعتراض آن‌ها اصلا حرفه‌ای نبود. باید برای اعتراض سرپرست تیم را می فرستادند تا اعتراض را به گوش داوران برساند. نه اینکه این گونه اوضاع را برهم بریزند. آن‌ها میزبان را بهانه کردند. قائنی ها مردم شریف، مهمان نواز و خوبی هستند. من این تیم را سال گذشته در سبزوار با هشت اختلاف و سال پیش تر در یزد با هفت اختلاف بردم. البته آن موقع  در تیم های بنامی چون ثامن الحجج بودیم.

انتهای پیام

}

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *