امیدوارم شکایت‌مان منجر به حکم جلب رئیس سابق هیات فوتبال نشود/ با هیچ‌کس دعوا نداریم


دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سپید رود رشت

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان بابیان اینکه شکایت از رئیس سابق هیات فوتبال هرمزگان تمام مراحل قانونی خود را طی کرده و امیدواریم تا پایان شهریورماه به نتیجه برسیم، گفت: با هیچ‌کس دعوا و خصومتی نداریم و موظفیم وظیفه قانونی خود را انجام دهیم و پیگیری کنیم.

به گزارش سادس، قاسم رنجبریان 15 شهریور در مراسم روز جهانی داور در بندرعباس، بابیان اینکه تمام کمیته‌ها به هم وصل هستند تا یک بازی برگزار شود، اضافه کرد: اصلی حلقه زنجیر کمیته‌ها، کمیته داوران است که اگر کنار گذاشته شود  هیچ مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با اشاره به اینکه حضور مداوم داوران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مانع از حضور مؤثرشان در زمین فوتبال خواهد شد، تصریح کرد: با منطقی صحبت کردن در فضای مجازی مخالف نیستم اما اینکه بخواهیم فردی را بکوبیم امری اشتباه است.

رنجبریان بابیان اینکه هرکسی به عملکرد هیات فوتبال یا کمیته داوران نقدی دارد می‌تواند از طریق حضوری بیان کند، اظهار کرد: اینکه بخواهیم با جوسازی در فضای مجازی فردی را له یا بکوبیم امری شایسته نیست و انتقاد کردن در شبکه‌های اجتماعی برای داوران نان و آب نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مدت فعالیت هیات جدید 21 داور را به مسابقات مختلف کشوری معرفی کردیم، بیان کرد: بین هیچ داوری تفاوت قائل نشدیم بلکه همه را به چشم یکسان دیده و می‌بینیم.

رنجبریان با انتقاد از عملکرد هیات سابق فوتبال هرمزگان که در طول فعالیتش سبب درجا زدن داوری استان شد، اضافه کرد: در این مدت هیچ داوری به مسابقات سطح نخست کشور معرفی نشد اما خوشبختانه در حال حاضر با تلاش‌های کمیته داوران و رایزنی‌های صورت گرفته خبرهای خوشی در راه است تا بتوانیم به جایگاه سابق خود بازگردیم.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان از 13 مهرماه، تصریح کرد: باید کمیته داوران آخرین تغییرات را با برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی به باشگاه‌ها یادآور شود تا باشگاه‌ها در کوران مسابقات ابراز بی‌اطلاعی نکنند.

وی همچنین از فیلمبرداری تمامی مسابقات فوتبال استان در فصل جاری به دلیل کاهش اعتراضات و رسیدگی صحیح به امر داوری و حواشی مسابقات خبر داد.

رنجبریان در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به گلایه داوران در خصوص عدم پرداخت مطالبات سال‌های گذشته، افزود: متأسفانه کل بدهی هیات سابق فوتبال 158 میلیون تومان بود یعنی تمام پولی که در سال‌های گذشته اضافه مانده بود و باید مطالبات داوران به‌وسیله آن وصول می‌شد برداشت و خرج شده است که مورد تائید ما و قانون نیست و باید این 158 میلیون تومان بازگردد و حق داوران پرداخت شود.

وی بابیان اینکه تمام مراحل قانونی را طی کرده و رسماً شکایت کرده‌ایم و امیدواریم تا پایان شهریورماه به نتیجه برسیم، ابراز کرد: با هیچ‌کس دعوا و خصومتی نداریم و موظفیم وظیفه قانونی خود را انجام دهیم و پیگیری کنیم.

رنجبریان در خصوص مشکلات مالی باقیمانده از مسئولان سابق هیات فوتبال هرمزگان، خاطرنشان کرد: چندین جلسه با مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان استان گرفتیم اما نتیجه‌ای نداشت و مجبور شدیم که روال قانونی را پیگیری کنیم.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با اشاره به اینکه زمانی که فعالیت هیات فوتبال با تیم مدیریتی جدید آغاز به کارکرد طی جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان تمامی این موارد عنوان شد، تصریح کرد: در جلسه‌ای با حضور دانشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در دی‌ماه سال گذشته برگزار و قرار شد مبلغ حدود 70 میلیون تومان که در شهریور 95 برداشت‌شده، بازگردانده شود و مابقی را اداره کل پرداخت کند این در حالی است تا آنجایی که اطلاع داریم در آن زمان هیچ مسابقاتی برگزار نشده است و علت برداشت این مبلغ مشخص نیست!

وی بابیان اینکه مهلت پرداخت این مبلغ یک‌ماهه بود اما تاکنون هیچ مبلغی واریز نشده است، اضافه کرد: اردیبهشت‌ماه شکایت رسمی کردیم و اکنون پرونده‌های هیات فوتبال از سال 90 تا 94 نزد سازمان بازرسی است و حتی قاسم پرویز مسئول دفتر ارزیابی و عملکرد اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به وجود 66 مورد تخلف در این پرونده‌ها اشاره کرد اما نمی‌دانم چرا اداره کل ورزش و جوانان تاکنون در این خصوص هیچ اقدامی انجام نداده است.

رنجبریان با اشاره به اینکه اکنون وکیل رسمی پیگیر شکایت رسمی‌مان از رئیس سابق هیات فوتبال استان هرمزگان است، افزود: آقایان دو بار در جلسات فراخوانده شده حاضر نشدند و اگر تا 20 شهریور این موضوع به نتیجه نرسد وکیل اعلام کرده است که مجبور به گرفتن حکم جلب می‌شویم که البته امیدوارم این موضوع به‌حکم جلب نرسد.

وی در پایان بابیان اینکه مبلغ 180 میلیون تومان فاکتور خرید البسه ورزشی نزد ما وجود دارد که مشخص نیست چرا هیات فوتبال این حجم خرید داشته است، اظهار کرد: امیدوارم آقایان جوابگوی این موارد باشند و تا پایان شهریورماه این پرونده ختم به خیر شود وگرنه حتی اگر این وکیل فعلی نتواند پرونده را پیش ببرد از طریق وکیل دیگری اقدام می‌کنیم و به مدیرکل ورزش و جوانان استان هم اعلام کرده‌ام که امیدوارم این موضوع به‌جاهای باریک کشیده نشود.

در ادامه رئیس کمیته داوران استان هرمزگان سخنرانی کرد و در پایان این مراسم از پیشکسوتان، داوران و خبرنگاران فعال حوزه ورزش استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

if (document.currentScript) {

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *