کرمی: لیگ برتر هندبال ۳۰ شهریور استارت می‌خورد


دیدار تیم‌های هندبال هپکو اراک - نفت و گاز گچساران‎

رییس سازمان لیگ هندبال می‌گوید که لیگ برتر هندبال ۳۰ شهریورماه استارت می‌خورد و در جام باشگاه‌های آسیا تنها گچساران حاضر خواهد شد.

مراد کرمی در گفت‌وگو با سادس درباره آغاز سی‌امین دوره لیگ برتر هندبال اظهار کرد: لیگ برتر هندبال آقایان از ۳۰ شهریورماه آغاز خواهد شد. ۸ تیم در این دوره از لیگ حضور دارند و ورودیه را پرداخت کرده‌اند. باز هم نیروی زمینی ارتش تنها نماینده تهران در این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

او در مورد سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان نیز گفت: لیگ زنان از ۱۴ مهرماه آغاز خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی تیم‌ها در ۲۶ یا ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود. در حال حاضر ۹ تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند ولی باید ببینیم در نهایت چند تیم مبلغ ورودیه را پرداخت خواهند کرد.

کرمی با بیان اینکه هندبال ایران تنها یک نماینده در جام باشگاه‌های آسیا خواهد داشت، اظهار کرد: تنها تیم گچساران عازم رقابت‌های جام باشگاه‌ها خواهد شد. ما دو سهمیه برای حضور در این  رقابت‌ها داشتیم اما با توجه به انصراف کاشان از تیم‌داری از سپاهان که تیم سوم هندبال ایران است خواستیم در این رقابت‌ها حاضر شود اما قبول نکردند چون از قبل هیچ پیش‌بینی برای این رقابت‌ها نداشته‌اند. این رقابت‌ها از ۲۰ آبان تا ۳ آذرماه برگزار خواهد شد.

رییس سازمان لیگ هندبال در مورد حضور زنان در جام باشگاه‌ها نیز بیان کرد: رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال زنان از اول تا ۱۰ مهرماه به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود و تیم شهید چمران لرستان نماینده ایران در این رقابت‌ها است.

به گزارش سادس،  پیش از این قرار بود رقابت‌ها لیگ برتر هندبال آقایان ۳ شهریورماه آغاز شود اما به دهم شریور موکول شد. با توجه به پرداخت نشدن ورودیه برخی تیم‌ها آغاز لیگ برتر به ۳۰ شهریور ماه تغییر کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *