طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک قوامین محمدرضا باقری به عنوان مدیر کل شعب استان خوزستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک قوامین محمدرضا باقری به عنوان مدیر کل شعب استان خوزستان  معرفی شد

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در مراسمی با حضور دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین، سرهنگ امیری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ، سیاوش توحیدی رئیس کانون بانکهای خصوصی و جمعی از مدیران بانکها و ادارات مختلف استان خوزستان ضمن تقدیر  از تلاش آقای محسن قنبری مدیر کل شعب استان خوزستان ، محمدرضا باقری  به عنوان مدیرکل جدید شعب استان خوزستان معرفی شد.  
بنابراین گزارش در ابتدای این مراسم محسن قنبری ضمن ارا‌‌‌‌‌ئه گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی سمت مدیر کل استان خوزستان ازمساعدتهای فرماندهی انتظامی استان خوزستان تشکر کرد و تلاش و همراهی همکاران بانک قوامین در استان خوزستان را از دلایل اصلی توفیق بدست آمده در این مدت دانست. 
 دکتر تقی نتاج با حضور در جایگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی همکاران بانک در استان خوزستان،  از زحمات و تلاش آقای محسن قنبری تقدیر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند. مدیر عامل بانک قوامین با تأکید بر الگو پذیری از رشادتهای شهدای هشت سال دفاع مقدس علی الخصوص شهدای خاک مقدس خوزستان گفت: باید روش و منش این شهیدان را سرلوحه تمام مراحل زندگی قرار دهیم و حفظ این مسیر روشنایی بخش را به عنوان بخشی از سرمایه های اجتماعی از امور مهم زندگی خود بدانیم.
دکتر تقی نتاج در پایان مراسم محمدرضا باقری را به عنوان مدیر کل جدید استان خوزستان معرفی کردند. لازم به ذکر است محسن قنبری به عنوان مدیرکل شعب استان اصفهان منسوب و مشغول به کار گردیده است.
5005

معارفه خوزستان

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *