عرضه 1000 راس دام بهداشتی در شمال تهران


به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان بیش از 1000 رأس دام بهداشتی در شمال تهران به شهروندان متقاضی انجام این سنت نبوی ، عرضه می شود.

به گزارش سادس، کامران مسلمی  رئیس اداره ساماندهی صنایع و مشاغل منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت:  با هماهنگی های انجام شده ایستگاه عرضه دام بهداشتی منطقه یک در بزرگراه ارتش، خیابان هاشم ازگلی ،خیابان باغ سبز شمیران، جنب میدان میوه و تره بار ازگل ، در زمینی به وسعت2000 متر مربع با 8  ایستگاه عرضه دام بهداشتی و غرفه های فرهنگی در حال راه‌اندازی است .

وی افزود: این ایستگاه ها در دو روز پنجشنبه و جمعه 9 و 10 شهریور ماه به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست و متقاضیان می توانند در روز عرفه از اذان صبح و در روز عید قربان از ساعت 8 صبح الی 19 به محل عرضه دام مراجعه نمایند.

مسلمی خاطر نشان کرد : با هدف سرعت بخشیدن به انجام تقاضاها ، در این محل یک قربانگاه به وسعت 50 متر مربع  با حضور  ذبح کننده دام آماده خدمات رسانی به شهروندان است .

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، به گفته این مقام مسئول 10 الی 15 دامپزشک نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان، بر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می کنند و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *