اسپالتی: کمی خوش شانس بودیم


لوچانو اسپالتی

سرمربی اینتر بعد از پیروزی برابر رم اعتراف کرد که تیمش در این دیدار کمی خوش شانس بود. او به ستایش از ایکاردی پرداخت و او را قوی‌ترین مهاجم سری A دانست.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از مدیاست، اینتر در حساس‌ترین بازی هفته دوم رقابت‌های سری A در خانه رم به میدان رفت و توانست با نتیجه‌ ۳ بر یک به پیروزی برسد.

طبیعی است که اسپالتی از پیروزی ارزشمندی که تیمش به دست آورده غرق در شادی باشد به ویژه‌ این که بازی در خانه رم برگزار شد.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بازی را بد شروع کردیم و این رم بود که با حمایت تماشاگران خود بهتر ظاهر شد. آنها توپ را راحت‌تر به گردش در می‌آوردند  و توانستند گل نخست را هم به ثمر برسانند و نیمه نخست را با پیروزی به رختکن بروند.

او ادامه‌ داد: در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و این ما بودیم که بهتر ظاهر شدیم. در بعضی از صحنه‌ها بخت با ما یار بود و رم با بدشانسی مواجه شد. باید اعتراف کنم که شجاعت بازیکنانم سهم به سزایی در کسب این پیروزی داشت. تیمی که می‌خواهد پیروز شود باید بازیکنان شجاعی داشته باشد که در زمین نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

اسپالتی به ستایش از ایکاردی پرداخت و گفت‌: او یک مهاجم کامل است که برای گل زدن به فرصت‌های زیاد نیاز ندارد. امشب تقابل ایکاردی و ژکو را دیدیم که هر دو از بهترین مهاجمان لیگ ما هستند. ایکاردی قوی‌ترین مهاجم رقابت‌های سری A است. او مهاجمی بی‌رحم است.

سرمربی رم در پایان سخنان خود درباره وچینو زننده گل سوم تیمش، ‌اضافه کرد: او یک هافبک کامل است که وظیفه‌اش را به خوبی در میدان انجام می‌دهد. وچینو بازی به بازی بهتر می‌شود و روزهای خوبی در انتظارش است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *