پیروت‌پور: می خواهیم برای اولین مرتبه فینالیست یونیورسیاد شویم


والیبال دانشجویان

بازیکن تیم والیبال دانشجویان ایران گفت:تلاش می‌کنیم برای نخستین مرتبه در تاریخ، فینالیست یونیورسیاد شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس از چین تایپه، محل انجام برگزاری بیست و نهمین دوره رقابت‌های ورزشی دانشجویان جهان «یونیورسیاد» فرهاد پیروت‌پور بعد از پیروزی یارانش مقابل سوئیس در مصاف امروز اظهارداشت:همانگونه که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را پشت سرگذاشتیم.خوشحال‌کننده است که سربلند از این بازی گذرکردیم.به باور من این تیم اروپایی حتی بهتر از آرژانتین بود.بسیار تلاش کردیم که از سد این تیم عبور کنیم.

او ادامه داد:2 ست اول را برنده شدیم و آنها یک ست از ما گرفتند. به نظرم هوشیاری، دقت و توجه ما، همینطور استفاده از آنالیز کامل تیم، باعث شد به بازی برگشته و نتیجه بگیریم.

پیروت‌پور در مورد علت از دست رفتن ست سوم نیز عنوان کرد:حریف تیم ما را تحلیل کرد.البته مرتکب یکسری اشتباهات فردی نیز شدیم.اما یکسری تعویض‌های تاکتیکی به تیم برای بازگشت به مسیری که داشت، کمک کردند.

وی در مورد رقیب امروز همچنین گفت:سوئیس نشان داد حقش صعود است. این تیم به احتمال زیاد صعود می‌کند. شایستگی‌اش را هم دارد.

بازیکن خوش‌قامت تیم دانشجویان در پایان عنوان کرد:بالاترین رنکینگ شایسته تیم ما است.تلاش خود را می‌کنیم که به مرحله پایانی برسیم و برای اولین مرتبه در تاریخ حضورمان در یونیورسیاد، فینالیست شویم.

پیکارهای یونیورسیاد تایپه 2017 از روز یکشنبه آغاز شد و تا تاریخ 8 شهریور در تایوان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *