کشتی فرنگی قهرمانی جهان/عبدولی و صالحی‌زاده یک گام تا دیدار رده‌بندی


سعید عبدولی

نمایندگان اوزان 75 و 98 کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در مرحله شانس مجدد مقابل رقبا صاحب برتری شدند.

به گزارش سادس، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2017 که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است، سعید عبدولی فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک که با شکست مقابل ویکتور نمس صرب راهی گروه بازنده‌ها شده است، در نخستین مصاف خود در این مرحله مقابل ماکست یرژپوف قزاق و دارنده مدال طلای آسیا با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد.وی در دیدار بعدی به مصاف کاراپت چالیان از ارمنستان به روی تشک خواهد رفت.

عبدولی در صورت برتری در این مبارزه به دیدار رده‌بندی می‌رود و برای کسب مدال برنز به مصاف کازبک کیلو از بلاروس خواهد رفت.

در وزن 98 کیلوگرم سید مصطفی صالحی‌زاده پس از شکست 3 بر یک مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک راهی گروه بازنده‌ها شد.وی در مبارزه نخست خود در این مرحله مقابل ترسی هانکوک از آمریکا 3 بر یک پیروز شد.وی در ادامه مقابل روازی نادارشویلی از گرجستان به روی تشک می‌رود و در صورت برتری برای کسب مدال برنز به مصاف رستم آساکولوف ازبک خواهد رفت.

در وزن 71 کیلوگرم نیز محمد علی گرایی در گروه بازنده‌ها باید ابتدا به مصاف برنده مبارزه رسول چونایف کشتی گیر عنوان‌دار آذربایجان و پاول لیهاخ از بلاروس برود.وی در صورت برتری در این دیدار برای کسب مدال برنز در دیداری دشوار مقابل دانیل کاتاراگا از مولداوی به روی تشک خواهد رفت.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری برای کسب مدال برنز مقابل برنده مبارزه اسلام عباس‌اف آذربایجانی و دانیل چاواریا از کوبا قرار می‌گیرد.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *