سرمربی پومسه دانشجویان: با وجود ناداوری‌ها مدال ارزشمندی گرفتیم


پومسه تیمی یونیورسیاد

احمد اخلاقی مدال تیم پومسه پسران در بازی‌های یونیورسیاد را با وجود همه ناداوری‌های صورت گرفته، ارزشمند دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس از چین تایپه، سرمربی تیم پومسه دانشجویان ایران بعد از کسب مدال برنز تیم پسران در رقابت‌های یونیورسیاد گفت: همه شاهد مسابقات بودند و هرکس به ما رسید گفت که ایران باید اول یا دوم می‌شد. ورزشکار چین تایپه حتی هنگام اجرا زمین خورد و تیم کره جنوبی در بخش استاندارد نباید اینقدر امتیاز می‌گرفت اما از عملکرد ورزشکارانم راضی هستم و خدا را شکر که به مدال رسیدیم.
وی افزود: با این شرایطی که در داوری ها وجود دارد مدال برنز نیز بسیار ارزشمند است. مطمئن بودیم که به اعتراض ما رسیدگی نمی‌شود برای همین دیگر اعتراض کتبی به داوری نکردیم چرا که چین تایپه به عنوان میزبان بر روی داوری ها نفوذ داشت و تاثیرگذار بود.
سرمربی تیم پومسه پسران دانشجو یادآور شد: رقابت‌ها واقعا نزدیک بود و بر سر صدم امتیازها تکلیف مدالیست ها تغییر می‌کرد. ما با یک صدم اختلاف نسبت به آمریکا توانستیم بالاتر بایستیم و صاحب مدال برنز شویم. در پومسه یک صدم یعنی یک خطای بسیار کوچک. البته ما به بازی چین تایپه و کره جنوبی اعتراض داشتیم و حق آنها، آن امتیازی که دادند نبود. در هر صورت خوشحالم که زحمات بی وقفه که در یک ماه اخیر داشتیم، گرفتیم و در یونیورسیاد صاحب مدال شدیم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *