جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان خراسان رضوي برگزار گردید

همزمان با فرارسیدن ایام میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور مدیر کل شعب استان، رییس حراست استان، نماینده محترم عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، مدیر دایره منابع انسانی ،نماينده بانوان و مدیر دایره روابط عمومی در دفتر مدیر کل استان برگزار گردید.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوي ؛ در ابتدای این جلسه مدیر کل شعب استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این روز فرخنده و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به ویژگی ها و اهمیت این واجب شرعی پرداخته و به جایگاه و نقش بی بدیل آن در فرهنگ سازی،در سطوح مختلف سازمان و در نهایت ارتقای سلامت معنوی کارکنان اشاره نمود.

علي سليماني صدر با اشاره به اقدامات و فعالیت های این مدیریت در حوزه امر به معروف و نهی از منکربه مصوبات جلسه قبل اشاره و در خصوص چگونگی ارتقای سلامت معنوی کارکنان با اعضای شورای مذکور به تبادل نظر پرداخت.

در ادامه جناب سرهنگ قديري نماینده محترم عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوي با اشاره به نزدیک بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر و با توجه به دایر شدن نمایشگاهی در این خصوص ضمن دعوت از مدیر کل شعب استان جهت حضور در جلسات ماهیانه شورای مرکزی از آمادگی این سازمان جهت انعکاس فعالیت های این مدیریت در جلسات شورای ماهیانه استان و نمایشگاه مذکور خبر داد.

در پایان مدیر کل شعب استان خراسان رضوي بیان داشت: در اجرای تعیین یاوران معروف در شعب، و همچنين تشويق همكاران جهت شركت در جلسات مذهبي و برگزاري جلسات مذهبي به همراه خانواده برگزاری حداقل ماهي يكبار جهت ايجاد روابط سالم كاري در بين همكاران را دستور كار قرار داده و انجام می شود.

امر به معروف-1

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *