دیدار مدیرکل شعب بانک قوامین استان گلستان با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان

مدیرکل شعب استان گلستان با هدف ایجاد تعامل و معرفی محصولات بانک، با قائم مقام وزیر و ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سادس مهدی تراب بیگی مدیرکل شعب استان گلستان، در ابتدای این دیدار ضمن اشاره مختصري به تاریخچه بانک و شعب استان گفت:  با تدابير و برنامه ريزي هاي اولياي محترم بانك و از طرفي تلاش و کوشش همکاران در سطح کشور، بانک قوامین براساس آمار اعلامی از سوی بانک مرکزی در بین سایر بانک ها از جایگاه مناسبی برخورداراست. وی همچنین به تنوع محصولات در بخش های سپرده گذاری و تسهیلات اشاره و اعلام کرد: همکاران ما در شعب استان آماده ارائه هرگونه خدمات بانکی از قبيل افتتاح حساب جاری، خدمات الکترونیک( بن كارت  ،كارت هديه  و …) به كاركنان دانشگاه علوم پزشکی می باشند.

وی از طرح تسهیلاتی ویژه پزشکان و آرامین بعنوان طرحی خاص جهت دریافت تسهیلات نام برد و اعلام کرد: با توجه به شاخص بودن طرح های مذکور در سیستم بانکی کشور، امید است با فراهم آوردن زمینه های همکاری مناسب، کارکنان دانشگاه بتوانند از موقعیت بوجود آمده نهایت استفاده را بنمایند.   

دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشكي و قائم مقام وزير بهداشت و درمان استان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: امید است این جلسه منافع مالی هر دو طرف را تأمین و سرآغازی برای ارائه خدمات بانکی به دانشگاه و کارکنان آن باشد چرا که بانک قوامین بعنوان یکی از بزرگترین بانکهای خصوصی می تواند کمک شایانی در زمینه های مختلف بانکی به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد. 

شایان ذکر است مقرر گردید با توجه به موارد مطروحه در این دیدار، جلسه کارشناسی مشترک با حضور نمایندگان بانک قوامین و دانشگاه علوم پزشکی برگزار و راه های همکاری بین طرفین بررسی و در آينده اي نزديك اجرائي گردد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *