جلسه سرپرستان تیم‌های المپیاد و مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت علوم

آخرین جلسه هماهنگی میان سرپرستان تیم‌های حاضر در اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دختران در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش سادس، اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه‌های سراسر کشور در بخش دختران از صبح فردا (یکشنبه، 25 تیر) به مدت ۳ روز و به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
بر همین اساس و برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها، جلسه هماهنگی میان دکتر محمد پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، دکتر علی حبیب‌اللهی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران، مسئولان فنی مسابقات، داوران با سرپرستان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.

در این گردهمایی پورکیانی با تاکید بر حمایت مدیران عالی‌رتبه وزارت علوم از توسعه ورزش دانشگاهی در جهت افزایش نشاط و شادابی در میان جمعیت میلیونی دانشجویان کشور، گفت: تمامی اقدامات لازم برای برگزاری خوب اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه‌های سراسر کشور انجام شده و بدون شک شاهد رقابت‌هایی جذاب و تماشاگرپسند خواهیم بود.
مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری افزود: این برای اولین بار است که دانشگاه‌های سراسر کشور در این رقابت‌ها شرکت دارند و همین امر بر اهمیت این رقابت‌ها افزوده است و قصد داریم این رقابت‌ها به صورت منظم و با مشارکت هرچه بیشتر دانشگاه‌ها در سال‌های بعد نیز برگزار شود.
همچنین علی حبیب‌اللهی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران نیز با اعلام آمادگی کامل دانشگاه تهران برای میزبانی از این المپیاد، گفت: تمام سعی ما این است این رقابت‌ها خاطره خوبی برای همه ورزشکاران دانشجو، سرپرستان تیم‌ها، داوران و تمامی دست‌اندرکاران باشد.

اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه‌های سراسر کشور در بخش پسران نیز از اول مرداد به مدت ۳ روز به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *