شکست نفت در روز هدایت از راه دور جادوگر


نفت تهران

نفت تهران در دیداری دوستانه مقابل ماشین سازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

به گزارش سادس، تیم فوتبال نفت تهران در دیداری دوستانه مقابل تیم لیگ یکی ماشین سازی تبریز رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ماشین سازی پایان رسید. تگ گل شاگردان رسول خطیبی را حسین قره داغی در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.
نیمه نخست این دیدار با بازی فیزیکی دو تیم همراه بود اما با ورود خریدهای جدید نفت به زمین، جریان بازی به سود نفت تغییر کرد. با این حال این ماشین سازان بودند که در دقایق پایانی روی ارسال از جناح راست و ضربه سر حسین قره داغی دروازه نفت را باز کردند تا پیروز از میدان خارج شوند.
از حواشی عجیب این دیدار می توان به درگیری بازیکن ماشین سازی با داور بازی که یکی از لیدرهای پرسپولیس بود اشاره کرد. این درگیری در اواسط نیمه دوم بدلیل صحنه مشکوک به پنالتی در داخل محوطه جریمه نفت اتفاق افتاد که داور با دادن کارت زرد بازیکن ماشین سازی را جریمه کرد. با دخالت رسول خطیبی و دیگر بازیکنان این قائله ختم شد.
حدود ۱۰۰ تماشاگر این بازی را از نزدیک میدیدند که در بین دو نیمه علی کریمی سرمربی نفت را تشویق کردند.
در این دیدار علی کریمی در اقدامی عجیب از روی سکوها شاگردانش را هدایت کرد.
همچنین مهرداد بایرامی در این دیدار برای ماشین سازی به میدان رفت. در چند روز اخیر باشگاه مس کرمان مدعی شده که بایرامی با آنها قرارداد دارد و حضور او در تمرین ماشین سازی غیر قانونی است.
پیش از شروع این دیدار سامان نریمان جهان در محل بازی حاضر شد تا احتمال حضورش در جمع شاگردان علی کریمی را بالا ببرد.


انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *