اکبری: دوام آوردن جلوی یزدانی واقعا سخت است/ عمری باشد او را شکست می‌دهم


عزت الله اكبري عزت‌الله اكبري

دارنده مدال نقره جهان با تمجید از عملکرد حسن یزدانی گفت: نام او به تنهایی نیمی از حریفان را شکست می‌دهد.

عزت الله اکبری در گفت‌وگو با سادس، درباره دو شکستش مقابل حسن یزدانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار کرد: یزدانی قهرمان المپیک است و واقعا جلوی او دوام آوردن کار بسیار سختی است. او یک کشتی‌گیر با استعداد است که با استفاده از نقاط قوت خود توانست در این مسابقات همانند سایر رقابت‌ها به موفقیت برسد. یزدانی قهرمان المپیک است و حقش بود که در مسابقات جهانی حاضر شود.
وی درباره پیش بینی خود از نحوه نتیجه‌گیری یزدانی در مسابقات جهانی پاریس نیز خاطرنشان کرد: کسی که قهرمان المپیک می‌شود قطعا قهرمان جهان هم خواهد شد. اسم یزدانی به تنهایی نیمی از حریفان را شکست می‌دهد. او کشتی‌گیر با استعدادی است و برایش آرزوی موفقیت دارم.
دارنده مدال نقره ۲۰۱۳ جهان تصریح کرد: برای دومین مرتبه بود که در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم و واقعا رقابت در این وزن با حضور بهترین‌های کشتی سخت و دشوار بود و فکر نمی‌کردم تا این حد به بدنم فشار وارد شود.
نایب قهرمان رقابت‌های انتخابی تیم ملی افزود: از کشتی دوم مقابل محمودی تا مبارزه آخر فشار زیادی به بدنم وارد شد و بدنم خالی کرد و به مرور تحلیل رفت.
اکبری در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود در این مسابقات راضی است یا خیر گفت: خدا را شکر می‌کنم. قسمت من هم این بود. من بعد از ۲ سال به کشتی بازگشتم و همین که می‌توانم روی پایم بایستم و کشتی بگیرم از خدا ممنونم.
آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران که تنها کشتی‌گیر رقابت‌های انتخابی بود که توانست از حسن یزدانی امتیاز بگیرد درباره برنامه‌های خود و اینکه آیا به شکست یزدانی در رویدادهای بعدی فکر می‌کند یا خیر گفت: هر چه خدا بخواهد اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. اگر عمری باقی باشد او را شکست خواهم داد. آماده‌ام تا در همه رویدادهای پیش‌رو کشتی بگیرم و با انگیزه به تمریناتم ادامه خواهم داد. برای تیم ستارگان کاشان نیز در لیگ، کشتی می‌گیرم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *