علی کریمی: در کلیات با باشگاه نفت به توافق رسیدم/ با کمک همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم


حضور علی کریمی در تمرین تیم استقلال

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید جلسه خوبی به مسئولان باشگاه نفت داشته و تمام تلاشش را برای موفقیت این تیم در فصل آینده لیگ برتر به کار می گیرد.

به گزارش سادس،  علی کریمی درباره جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه نفت تهران داشت اظهار کرد:جلسه خوبی با آقای عرفانیان سرپرست محترم باشگاه نفت و همکاران‌شان داشتیم و بر سر کلیات همکاری به توافقاتی رسیدیم.
او در ادامه گفت: نفت تهران بعنوان قهرمان جام حذفی و نماینده ایران در آسیا تیمی است که انتظارها از آن بالاست. از سوی دیگر از دست رفتن زمان آماده‌سازی، جدایی برخی نفرات تیم و محدود بودن گزینه‌های موجود در بازار نقل و انتقالات چالشی است که این تیم با آن مواجه است.

کریمی ادامه داد: فعلا اسکلت و استخوان‌بندی تیم دچار تغییراتی شده است. هر چند کار در نگاه اول سخت است اما همه این چالش‌ها را می‌توان کم و بیش و در طول فصل حل کرد، آن هم با تلاش مضاعف همه عوامل. وقتی باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و خانواده بزرگ نفت دست در دست هم دهند می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند. رسانه‌ها هم به نفت به عنوان نماینده ایران نگاهی ملی خواهند داشت. ما باید سخت کار کنیم و بکوشیم تا هم نفت در مسیر موفقیت گام بردارد و هم نماینده خوبی برای فوتبال ایران در آسیا باشد. بنده امیدوارم باشگاه حمایت و ساپورت خوبی از تیم داشته باشد و شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم در آرامش به کار فنی پرداخته و با سخت کوشی و تلاش مضاعف چال‌ هایی که وجود دارد را حل کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: اینکه باشگاه نفت بنده را از مدت‌ها قبل گزینه خود دانسته برایم قابل احترام است. نفت در فوتبال به نوعی اولین تیم بنده بوده است. بازیکن نوجوانان نفت بودم و حالا در مربیگری هم قسمت این شده در این تیم بازیکن ساز و قدیمی تهران استارتی جدی بزنم. امیدواریم ما یک مجموعه قوی و همدل باشیم. حرف من این است در کار گروهی موفقیت حاصل نمی‌شود مگر آنکه همه دست در دست هم دهند و هر یک وظیفه خود را بدرستی و خوبی انجام دهند. باشگاه در مسائل کلان، حمایتی، مالی و ساختاری و کادر فنی و بازیکنان هم در بعد فنی و مستطیل سبز باید بکوشند و تلاش همه جانبه داشته و تصمیمات هوشمندانه و اثرگذار بگیرند. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد منجر به موفقیت نماینده فوتبال ما در آسیا باشد و بنده هم بتوانم در این مسئولیتی که قبول خواهم کرد ان شاءالله در کنار تلاش همکارانم در کادر فنی و  بازیکنان موفقیت را رقم بزنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *