لزوم شفاف سازی مالی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خواستار شفاف سازی عملکرد مالی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران شد.

به گزارش سادس، رحمت اله حافظی در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و پس از استماع گزارش مدیر عامل صندوق با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر تهران شهرداری تهران ملزم است هر شش ماه یکبار گزارشی از عملکرد صندوق به شورای شهر ارسال کند، اظهار کرد: با گذشت 4 سال از عمر شورای چهارم، این گزارش به شورای شهر ارسال نشده و لازم است با توجه به دغدغه و نگرانی پرسنل نسبت به شفاف سازی عملکرد این صندوق گام برداشته شود.
وی با بیان اینکه رفع دغدغه کارکنان موجب جلب اعتماد آنها برای سرمایه گذاری بیشتر خواهد شد، اعلام کرد: هم اکنون 3 درصد از حقوق پرسنل شهرداری تهران به عنوان پس انداز در این صندوق ذخیره و سرمایه گذاری می شود بدون شک اگر اعتماد پرسنل جلب شود سقف پس انداز پرسنل تا 25 درصد قابل افزایش است و این امر می تواند به افزایش گردش مالی صندوق کمک کند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین گفت: برای شفاف سازی باید صورت های مالی و گزارش های حسابرسی در دسترس کارکنان شهرداری قرار گیرد تا اعتماد سازی ایجاد شود.
بنابراعلام دفتر این عضو شورای شهر، حافظی خطاب به اعضای هیات مدیره صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، تاکید کرد: در تمامی تصمیم گیری ها باید صرفه و صلاح سهامداران که پرسنل خدوم شهرداری هستند لحاظ شود زیرا این منابع حق الناس است و شما باید امانتدار باشید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *