نیروهای مسلح، بویژه نیروی انتظامی در دل مردم جا دارند

نماينده ولي فقيه و امام جمعه تبریز در دیدار با فرماندهان و کارکنان انتظامی استان ،گفت: مردم به نیروهای مسلح عشق می ورزند و جایگاه ویژه نیروهای مسلح علی الخصوص نیروی انتظامی در دل های مردم نمود عینی دارد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، حجت الاسلام دکتر”سید محمدعلی آل هاشم  ” در اولین روز کاری خود در آذربایجان شرقی و در دیدار با فرماندهان و کارکنان انتظامی استان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي شما، نظم و امنيت مثال زدنی در کل کشور و استان برقرار شده و برگزاری انتخابات باشکوه در 29 اردیبهشت نشان از برقرای امنیت کامل و مطلوب کشور دارد.

امام جمعه تبریز با اعلام اينكه بیشترین تعامل و ارتباط مردم با نیروی انتظامی است، افزود: رضایت مردم از عملکرد شما و تکریم ارباب رجوع از افتخارات این نیروی سرفراز است.

دکتر آل هاشم تصریح کرد: بنده از بدنه نیروهای مسلح بودم و از نزدیک با زحمات این نیروها آشنا هستم و می دانم که تامین نظم و امنیت کاری بسیار ارزشمند و طاقت فرسا بوده که بیشترین بار این مسئولیت بر عهده نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به بحث پیشگیری از جرم در جامعه اشاره و تصریح کرد: در بحث پیشگیری از جرم و تخلف در جامعه باید سازمان ها و ارگان های دیگر همکاری و تعامل تنگاتنگ با نیروی انتظامی داشته باشند چراکه همه بر این مساله اعتقاد دارند که پیشگیری بهتر از درمان است.

وی به مولفه های جنگ نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی  نیز اشاره و تاکید کرد: در جنگ نرم دشمن با ترویج فساد و فحشا، بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان، نا امید کردن و ترویج مواد مخدر قصد سست کردن اعتقاد و باورهای دینی مردم و به خصوص جوانان را دارد.

امام جمعه تبریز در پایان ضمن تقدیر از سردار “محسن حسن خانی” و مجموعه فرماندهی انتظامی استان، دیدار با کارکنان انتظامی استان را در اولین روز کاری خود مایه افتخار دانست و خاطرنشان کرد: در حکم انتصاب بنده بر تعامل و همکاری با نیروهای مسلح و ایثارگران و تلاشگران عرصه نظم و امنیت از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید شده است. 

در ابتداي اين دیدار سردار ” محسن حسن خانی ” فرمانده انتظامي استان ضمن عرض تبریک انتخاب حجت الاسلام دکتر”سید محمد علی آل هاشم”را به عنوان  نماينده ولي فقيه در استان و امامت جمعه تبریز و با تسليت 14 خرداد سالروز ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي امام خميني ( ره ) و قيام 15 خرداد گزارش مختصری از وضعیت امنیتی و انتظامی استان ارائه کرد.

 وی افزود: استان آذربایجان شرقی با تلاش و مجاهدت شبانه روزی کارکنان و در سایه همدلی و همکاری نیروهای مسلح و نهادهای فرهنگی و اجتماعی به عنوان یکی از استان های امن کشور است و با تقدیم 826 شهید والامقام در عرصه نظم و امنیت به وظیفه خود بنحو احسن عمل کرده و در این روز بار دیگر آمادگی خود را در دفاع از آرمان امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) اعلام می دارد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *