رونالدو: دلم برای منچستر یونایتد تنگ شده است


کریستیانو رونالدو

مهاجم رئال مادرید از بودن در تیم اسپانیایی خشنود است اما دلش برای منچستریونایتد تنگ شده است.

به گزارش سادس و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو  در مصاحبه با برنامه Jugones درباره فرار مالیاتی، فینال لیگ قهرمانان اروپا و هو شدن صحبت کرد. مهاجم رئال مادرید درباره متهم شدن به فرار مالیاتی گفت: خیلی آرام هستم، خیلی آرام. می دانم که برای این موضوع راه حلی وجود دارد. در حالی که به دوربین نگاه می کنم از ته قلبم می گویم زمانی که کارهایت را به خوبی انجام می دهی با خیال راحت به خواب خواهی رفت. همیشه خوب می خوابم چون آرام هستم و تنها به فینال لیگ قهرمانان فکر می‌کنم.

رئال مادرید شنبه شب در دیدار نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس می‌رود. رونالدو در این‌باره گفت: هیچ یک از دو تیم شانس بیشتری ندارند. رئال مادرید همیشه بخت نخست قهرمانی است. سعی خواهیم کرد در زمین برتر از حریف باشیم و آن را در میدان نشان دهیم.

مهاجم پرتغالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو توسط هواداران گاهی اوقات هو می‌شود. او در این رابطه اظهار کرد: خیلی صبور هستم. دوست ندارم هو شوم. نمی‌توانم بگویم این اتفاقی عادی است. دوست ندارم در وزشگاه هو شوم چون سعی می‌کنم با تمام وجود بازی کنم. برخی اوقات مسائل مطابق انتظار پیش نمی‌روند و مرا هو می کنند. یک بازیکن به حمایت نیاز دارد که گاهی اوقات این حمایت را نداریم. در منچستریونایتد هرگز مرا هو نکردند. تفکر افراد فرق می ‌ند. از بودن در اسپانیا خشنودم با این حال دلم برای یونایتد تنگ شده است. این تیم را هرگز فراموش نخواهم کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *