محمدی به مدال طلا نرسید/ یک طلا و یک نقره حاصل کار آزادکاران ایران در ۴ وزن نخست


امیر محمدی

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران، مدال نقره بازی‌های همبستگی اسلامی را از آن خود کرد تا تیم ایران در پایان رقابت‌های ۴ وزن نخست به یک مدال طلا و یک مدال نقره برسد.

به گزارش سادس، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های همبستگی اسلامی در باکو پایتخت آذربایجان، امیر محمدی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی مقابل نورماگومد گادژیف قهرمان جوانان جهان از کشور میزبان با نتیجه ۱۱ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 محمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس امیر طارق از پاکستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز به مصاف مامد ابراگیم اف نفر سوم بازی های آسیایی از قزاقستان رفت و در پایان ۱۴ بر ۲ پیروز شد و به فینال رسید.
پیش از این و در جریان رقابت های ۴ وزن نخست کشتی آزاد بازی های همبستگی اسلامی، میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید. یونس سرمستی در وزن ۵۷ کیلوگرم به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید و پیمان یاراحمدی نیز با نمایشی ضعیف از دور رقابت ها کنار رفت تا تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان رقابت های ۴ وزن نخست به یک مدال طلا، یک نقره و یک عنوان پنجمی برسد.
فردا(شنبه) و در جریان رقابت های ۴ وزن دوم، مسعود اسماعیل پور در وزن ۶۱ کیلوگرم، مصطفی حسین خانی در ۷۰ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم و جابر صادق زاده در ۱۲۵ کیلوگرم برای ایران به روی تشک مبارزه خواهند رفت.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *