میرسپاسی: اتفاقات والیبال بدون اطلاع من بود/ شرایط سخت شده بود


زهره میرسپاسی - فدراسیون والیبال

نایب رییس مستعفی فدراسیون والیبال گفت: بعد از رفتن آقای داورزنی مشکلاتی در فدراسیون به وجود آمد و ارتباط ما باهم کم شد و همین شرایط را برای من سخت کرد.

زهره میرسپاسی در گفت‌وگو با سادس، درباره استعفایش از نایب رئیسی فدراسیون والیبال، اظهار کرد: بعد از رفتن داورزنی شرایط سخت شد و ارتباط من با او کم و با واسطه صورت گرفت. به دلیل مشغله کاری آقای داورزنی فرصت دیدار آن چنانی وجود نداشت و همه چیز به صورت ناقص منتقل می‌شد  و اوضاع را سخت کرد.

 میرسپاسی ادامه‌ داد: در واقع باید بگویم که هیچ چیز سر جایش نبود. وقتی خبرها به صورت ناقص منتقل شود، مشکلات زیادی به وجود می‌آید. به دلیل این که آقای داورزنی تنفیذ اختیار نکردند ما همه کارها را باید با او در میان می‌گذاشتیم و با توجه به  کمبود وقت همین موضوع باعث بروز مشکلاتی شد.

نایب رییس مستعفی فدراسیون والیبال گفت‌:  بدون اطلاع من اتفاقاتی صورت گرفت و اصلا درست نیود. نایب رییس نفر دوم فدراسیون است و نباید اصلا چنین مساله‌ای وجود داشته باشد. پیش از این هم مشکلاتی وجود داشت اما با تعامل همه پیز درست می‌شد ولی در کل اجازه هیچ کاری به من داده نمی‌شد. آقای افشاردوست هم تا حدی احتیار دارد و نمی‌تواند  تمام کارها را انجام بدهد.

او درباره مشکل جایگاه نواب رییس بانوان فدراسیون ها در اساسنامه ، گفت‌:  این مشکلی که برای من پیش آمده مربوط به فدراسیون آقای داورزنی نیست و این مشکل در تمام فدراسیون ها وجود دارد. نایب رییس بانوان جدی گرفته نمی‌شود  و در اساسنامه مشکل جدی وجود دارد. نایب رییس می‌خواهد  کار انجام بدهد، اما  اجازه ورود پیدا نمی‌کند. آقای داورزنی به ما احترام زیادی می‌گذارد و ایرادی هم به او وارد نیست. این موضوع باید اصلاح شود.

میرسپاسی گفت: در این مدت من خیلی اذیت شدم. اصلا بحث بر کناری من در این مدت مطرح نبوده است و حتی از من خواستند تا انتخابات فدراسیون بمانم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *