سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: در فینال کار ساده‌ای برابر پتروشیمی نداریم


دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت‌ آبادان گفت:‌ در فینال لیگ برتر کار ساده‌ای برابر پتروشیمی نداریم ولی بی‌انگیزه نیستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

حماد سامری در گفت‌وگو با سادس، ‌در خصوص پیروزی تیمش برابر دانشگاه آزاد و صعود به فینال لیگ برتر کشور، اظهار کرد:‌ در پنج بازی با دانشگاه آزاد، رقابت‌ خوب و نزدیک به هم داشتیم و جا دارد به سرمربی تیم حریف بابت این‌که در طول فصل هفت بار با یکدیگر بازی کردیم و همگی نزدیک به‌هم و پایاپای بود، تبریک بگویم؛ از رقابت‌ با این تیم واقعا لذت بردیم.

وی ادامه داد:‌ تیم ما از اول فصل هدفگذاری و برنامه‌اش این بود که دوباره به فینال لیگ برتر برسد، البته کار ساده‌ای نبود، چراکه رقبای بسیار سختی داشتیم و با چالش‌های مختلفی هم مواجه بودیم و خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت‌ آبادان گفت:‌ برای بازی پنجم که روز گذشته (سه‌شنبه) بود، سعی کردیم کار آنالیزمان را بیشتر و با کیفیت‌تر کنیم تا بتوانیم در زمان کمی که در اختیار داریم به آن‌چه می‌خواهیم برسیم. خدا را شکر بازیکنانم با تمرکز بسیار بالا وارد بازی شدند و با کمترین اشتباه، تمام روند بازی را در دست داشتند. بازی را خوب شروع کردیم و به خوبی هم به پایان رساندیم.

وی با اشاره به تاثیر حضور تماشاگران در پیروزی تیمش، افزود: روز گذشته حتی یک صندلی سالن مسابقه خالی نبود و تماشاگران با حمایت بی‌نظیرشان در شبکه‌های مجازی و حضور در سالن، کمک بسیاری به ما کردند و نقش بسیار بزرگی در این پیروزی داشتند.

سامری در خصوص رقابت‌ با پتروشیمی در فینال لیگ برتر نیز اظهار کرد:‌ بازی با دانشگاه آزاد تمام شد و ما از فردا تمرینات‌مان را برای مصاف با پتروشیمی آغاز می‌کنیم. ما در بیشتر بازی‌های‌مان با یک بازیکن خارجی کار کردیم، چراکه رایان ریچارد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، البته وضعیت او بهتر شده است و در فینال به ما اضافه می‌شود و می‌توانیم با تمام قوا و قدرت به مصاف پتروشیمی برویم.

وی ادامه داد: پتروشیمی بندرامام احتیاجی به تعریف و تمجید ندارد، چرا که تیم بزرگ و با امکانات خوبی است و حامد حدادی را هم که وزنه بسیار سنگینی برای هر تیمی است، در اختیار دارد. به هر حال کار ساده‌ای نیست ولی بی‌انگیزه نیستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در فینال بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *