چند پیشنهاد برای روزهای باقی مانده تا انتخابات

در این مدت فریب جنگ روانی ستاد روحانی و حامیانش را نخوریم که روحانی و اطرافیانش و حامیانش همانند آشنا،صالحی امیری، یونسی، حجاریان و … سابقه طولانی در بخش های خاص دستگاه های امنیتی دارند.

به گزارش سادس– از امروز تا روز انتخابات تنها 5 روز باقی است و به نظرم در این مدت باقی مانده چند کار را باید صورت داد که در نتیجه نهایی  تاثیرگذار است:

1️⃣ سطح توقع خود را از انتخابات  درست و منطقی حفظ کنیم و صرفا دچار تحلیل های کاذب نشویم. روحانی در نظرسنجی های مختلف در حدود 42 تا 48 درصد رای دارد. دیگر کاندیداهای رقیب وی همانند رئیسی و قالیباف و میرسلیم نیز هر کدام به میزان حدودی 17 و 22 و 2 درصد رای دارند که همین پاشنه آشیل روحانی است. اگر انتخابات به دور دوم برود و حتی در دور دوم روحانی با افزایش رای نسبت به دور اول هم رئیس جمهور شود این یک شکست برای جریان حامی وی است. چون تمام توان خود را پای کار آورده اند و از ظرفیت محبوبیت نسبی مرحوم هاشمی و خاتمی گرفته تا کل جریان اصلاح طلب و اصولگراهای متمایل به دولت و … بهره برده اند و در نهایت کارشان به دور دوم کشیده است.
2️⃣ حتی اگر در دور اول روحانی برنده انتخابات باشد اما رای 18 میلیون وی در سال 92 تبدیل به 16 یا 17 میلیون شود و ریزش بیش از 1-2 میلیون رای داشته باشد هم همین باز برای دولت شکست است چون دولتی می شود که رایش نسبت به دور اول کمتر شده است (بر خلاف آقایان خامنه ای و خاتمی و احمدی نژاد). تنها یک صورت برد برای روحانی و حامیانش خوب و منطقی است و آن برد در دور اول و با بیش از 20 میلیون رای است که احتمال وقوعش در حال حاضر منطقا کم است.
3️⃣ در این چند روز تمام تلاشمان را بکنیم تا چهره به چهره با مردم کوچه و خیابان مباحثه کنیم و صرفا در فضای مجازی نباشیم. تاثیر مباحثات خیابانی یا خانوادگی و دوستانه و جذب رای به مراتب بیشتر از بحث های فضای مجازی و شبکه های اجتماعیست در این چند روز.
4️⃣ ضعف های دولت روحانی را منطقا در حوزه های اقتصادی و سیاست خارجی بازگو کنیم و بگوییم برخلاف تمامی دولت های قبل که مثلا سازندگی، توسعه سیاسی داخلی و عدالت اجتماعی را مد نظر داشتند که همه نگاه به درون بود، دولت روحانی نگاهش را به بیرون معطوف کرده است و همچنان بعد از 4 سال از این حالت ژله ای و  ناپایدار خارج نشده است که بتواند با قدرت کارش را به پیش ببرد. به علاوه اینکه روحانی نیز هیچ برنامه ای برای 4 سال بعد ارائه نداده است. به علاوه اینکه روحیه روحانی و کدهایی که در این ایام داده است نشان می دهد وی صرفا اهل سازش در مورد همه چیز است و اصلا بعید نیست با ادامه دولت وی، با توجیه بهبود وضع کشور حتی حاضر شود در مورد قدرت نظامی ایران و … هم سازش و مذاکره کرده و باز به کشور لطمه وارد نماید. ( همانند مذاکرات مک فارلین در سال 65 و مذاکرات هسته ای در سال 82 و …)
5️⃣از تخریب کاندیداهای رقیب روحانی همانند قالیباف و رئیسی و میرسلیم جدا خودداری کنیم چون همگی نماینده یک قشر منتقد هستند در مقابل روحانی که سبد رای وی را کم می کنند.
6️⃣ همگی در انتخابات شرکت کنیم و تفاوتی بین منتقدین روحانی قائل نباشیم و این را مد نظر داشته باشیم که صرفا نباید اجازه داد وضع موجود که چیزی جز رکود و بی برنامگی و صرفا شعار و حرف است ادامه پیدا کند و به صورت هماهنگ با هر گرایشی به روحانی و دولت وی نه بگوئیم.
7️⃣ در روز های باقی مانده هرکس وظیفه خود بداند که با کارهاش خودجوش اعم از پخش تراکت، شرکت در فضای مجازی و بحث ها و یا بحث های حضوری و یا ساخت کلیپ و پوستر و و تولید متن، به ضعیف شدن سبد رای روحانی در تمامی شهرها و روستاهای ایران کمک کند. مطلقا از شهرهای کوچک و روستاها غافل نباشیم.
8️⃣ چنانچه انتخابات به دور دوم رفت همگی پشت سر کاندیدای رقیب روحانی  اعم از اینکه رئیسی و یا قالیباف باشد، بایستیم و از وی با تمام وجود حمایت کنیم و جامعه را قانع کنیم که رای به روحانی یعنی رای به گذشته دولت های تکراری و بی نتیجه همانند هاشمی و خاتمی که عملکرد آنها چیزی جز تورم 49.5 درصد و اعتراضات شهری ( در دولت هاشمی ) و محور شرارت نامیده شدن ایران توسط آمریکا و خطر جنگ ( در زمان خاتمی) و صرفا سیاسی بازی چیزی نبود.
در این مدت فریب جنگ روانی ستاد روحانی و حامیانش را نخوریم که روحانی و اطرافیانش و حامیانش همانند آشنا،صالحی امیری، یونسی، حجاریان و … سابقه طولانی در بخش های خاص دستگاه های امنیتی دارند و با این سابقه امنیتی دوست دارند با جنگ روانی جامعه را بازی دهند.

مهدی_دزفولی

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *